ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 26 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

شیرین زبانیهای عسل مامانی .....

1393/7/23 12:51
نویسنده : مامان ال آی
1,649 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم ... به حدی شیرین زبون و حاضر جواب شدی ، که فقط بوسه بارانت می کنم . 

اما یه عادت بدی داری که شیرت رو تو لیوان نمی خوری و باید تو شیشه شیر بدم تا بخوری . اوج فاجعه اینه که : بعدش هم شیشه شیر  خالی رو می خوری . هر چقدر هم بگیم که نخور ، قبوا نمی کنی و دلخور می شی . 

منم آخر هفته شیر طبیعی می خرم . خامه شرو هم می گیرم که دهنت نره و چون می گی "(( وقتی خامه ش دهنم میره ، چندشم میشه ))

پری شب  شیرت رو خوردی و خواستی شیشه شیر خالی رو بخوری که عصبانی شدم و به شوخی گفتم : می کشمت اگه شیشه شیر خالی بخوری !!!!!

بغض کردی ، چشات پر اشک شد . با گریه و خیلی سوزناک گفتی: " باشه منو بکش ، بذر خدا من رو  از شما بگیره تا زندگی وحشتناکی داشته باشیین . تو بابایی تنها بمونین ."""

وای من قربون اون حرف زدنت بشم . طوری خرف زدی که پشیمون شدم از گفتنم . 

یه روز هم داشتی تو اتاقت بازی می کردی که به  من گفتی : " مامان من امیدم رو از دست نمی دم " 

بغلت کردم و یه بوس از اون دهنت . وازت پرسیدم این حرف رو از کی یاد گرفتی : جوابدادی و گفتی : خودم بلدم .

من میرم برای این  جمله های قشنگت .

پسندها (2)

نظرات (7)

بانو
28 مهر 93 13:21
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
5 آبان 93 13:16
سلام ورزش های مناسب کودکان کدامند؟ www.banoo.ir/post/1236 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان عسل
6 آذر 93 11:32
عزیزم خدا هیچ وقت ازت نگیردش به حق عشق و لطف الهیش. شیرین من خدا حفظش کنه عکساشو بذار می بوسمش
بانو
6 آذر 93 12:09
سلام برای بچه ها قانون، قانون است! www.banoo.ir/post/1299 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
10 آذر 93 10:14
سلام مادران معتاد اینترنتی www.banoo.ir/post/1281 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامانی
18 دی 93 20:10
سلام وبلاگ قشنگی دارید اگه دوست داشتید به منم سر بزنید خوشحال میشم
مامان عسل
16 بهمن 93 10:46
پس کی به روز می کنی مامان تنبل؟