ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

بچه داری ال آی

1389/11/27 13:05
نویسنده : مامان ال آی
418 بازدید
اشتراک گذاری
لاي لاييْنام يات بالام
گوُن ايله چيْخ بات بالام
من آرزوما چاتماديم
سن آرزووا چات بالام
لاي لاي آهو گؤز بالام
لاي لاي شيرين سؤز بالام
گؤزَل ليكده دونيادا
تكدي منيم اؤز بالام
لالاييْنام اؤز بالام
قاشي قارا گؤز بالام
ديلين بالدان شيرين دير
دوداغيْند سؤز بالام
لايْ لايْ ديلين دوز بالام
ديل آچ گينان تئز بالام
من اوتوروم سن دانيْش
شيرين شيرين سؤز بالام
لاي لاي بالام گوُل بالام
من سَنَه قوربان بالام
قان ائيلَه مَه كؤنلوُموُ
گَل مَنَه بير گوُل بالام
لاي لاييْنام گوُل بالام
تئل لَري سوُنبوُل بالام
كَپَنَك دَن سئرچَه دَن
يوخوسو يوُنگوُل بالام


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آنیسا
26 بهمن 89 16:45
عزیزم میتونی تو قسمت پیوندهای وب مااز قسمت آپلود فایل استفاده کنیال آی را ببوووووووووس اینم یه گل از طرف آنیسا به ال آی کوچولوی ناز-


سلام مامان آنیسا .میشه مارو لینک کنی . آنیسا رو ببوس .ممنون از راهنماییتون.
مامان شیدا
26 بهمن 89 17:14
سلام دوست عزیز نمیدونم همشهری هستیم یا نه ولی هردومون آذری هستیم لالاییه قشنکی داری خوش به حال هل ای...
مامان شیدا
26 بهمن 89 17:36
سلام دوست عزیز لالایی یه قشنگییه منم مثل تو آذری هستم از اشنایی باتو خوشحال شدم.به نی نیه من هم سر بزن.ال ایی اوپورم.





سلام مامان شیدا .ممنون بهمون سر زدی. با تبادل لینک موافقی ؟
مامان آنیسا
27 بهمن 89 0:15
ما که چیزی دستگیرمون نشد ولی دستت درد نکنه