ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

دخترم نازتر و خانوم تر شده!

1390/9/27 21:43
نویسنده : مامان ال آی
718 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دخترگلم  سلام .

نازنینم من فدات بشم / هر روز که سپری میشه خوشکلتر و خانم تر میشی . اکثر روز ا که باهمیم ( من و تو ) دیگه احساس تنهایی نمی کنم . فک میکنم با یه آدم بزرگ زندگی میکنم . مثلا از عصر پنج شنبه و جمعه باهم بودیم . بابایی 24 ساعت شیفت بود ومن وشما همه این ساعات رو دوتایی بودیم . سحر خیزم که هستی چون ساعت 7/5  صبح جمعه بود که بیدار شدی . هر سه وعده غذایی رو دوتایی سر سفره بودیم .

تو سفره باز کردن بهم کمک می کنی. همه وسایل سفره رو یکی یکی می بری سره سفره

شیرین کاریات بیشتر شده و شیرین زبونیات هم که جای خود داره . تازگیا به کتاب و نقاشی کردن علاقه مند تر شدی. به خودکار و نوشتنی میگی لولو برعکس همه بچه ها که به چیزای وحشتناک لولو میگن .

تو یه پست دیگه میام و از واژه هایی که استفاده میکنی  برات می نویسم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان اسراواسما
27 آذر 90 22:43
قربون دختر اهل مطالعه!
ندا جون
28 آذر 90 10:38
فدای اون ژست خوشگلت واسه درس خوندن برمممممممممم جای منم بخون امتحانام نزدیکه دلم واسه شیطونیات لک زدهههههههههههه
شقایق
28 آذر 90 17:08
ال ای جونم قولبون شیرین زبونیت برم ناناسم چه درس خوان شدی الهی من فدااااااااااااات شم
مامان گیسو
29 آذر 90 16:34
سلاممممممممممم دوست نازم خوبی ؟
ای جونمممممممم قربون دخمل نازم برم من که اینهمه خانم شده به مامان مهربونش کمک می کنه
بوسسسسسسسسس


سلام عزیزم. شما خوبین . گیسو جونم چطوره .
مامان اسراواسما
29 آذر 90 17:11
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت یلدایتان مبارک
مامان اسرا واسما
29 آذر 90 21:48
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´ ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´ پيشاپيش ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´يلدايتان مبارك باشداااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
جغله کوچولو
1 دی 90 0:40
سلام تنها چند دقیقه ناقابل مى تواند از یک شب عادى، شب یلدا بسازد؛ ولى با هم بودن است که آن را نیک نام کرده و در تاریخ ماندگار شده است شب یلداتون مبارک باشه یک عکس به مناسبت شب یلدا تو خیابون عموهام ازم انداختند خوشحال میشم ببینین و نظرتون رو بگین اینم لینک عکسم http://www.jegheleh.ir/l01.jpg شاد و موفق باشید
کوثر آبجی کیمیا
1 دی 90 21:36
سلام خاله گلم

چه خبر؟

خاله جونی با یه تاخیر یه ماهه دوباره به روزیم "وب کیمی جون" منتظرما

راستی خاله ال آی خومشل ور از طرف من ببوسش


سلام عزیز خاله . خوبی . متاسفم من از بازدیدکنندگان خاموش شما شدم .
این کد امنیتی . بازهم من رو شرمنده کرده . به قول ال آی : ای با (ای وای )
جغله کوچولو
3 دی 90 21:07
سلام خاله. ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...
شقایق
5 دی 90 18:30
سلام به ال ای گل و عمه جون مهربونم خوبید؟ ناناسم با اینکه تازه دیدمت ولی بازم دلم برات خییییییییییییییییییییییلی تنگیده گلم دلم واسه اون شیرین زبونیت خیلی تنگ شده .ال ای جونم خییییلی دوست دارم
مونا ( مامان النا)
6 دی 90 13:11
سلام عزیز خاله
ببخشید که دیر بهت سر زدم.
چه وبلاگت خوشگل شده عسلم
چه خانمی شدی واسه خودت
اینم یه بوس از طرف من و النا


مامان شیدا
11 دی 90 15:16
سلام پروین جونم شرمنده
اصلا فرصت نمیکردم به شما سر بزنم اما بهیادتون بودم.ال ای جونمو میبوسم.بوسسسسسسسساینم برای تو.


سلامت باشی . بابا دلمون برات تنگ میشه دا.