ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

یازده ماهگیت تموم شد...

1389/12/10 22:56
نویسنده : مامان ال آی
819 بازدید
اشتراک گذاری
 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 سلام دختر نازم! مامان امروز یازده ماهگیت تموم شد وبه سلامتی از فردا میری تو دوازده ماهت.من وبابا خیلی از این بابت خوشحال والبته شاکریم.
عزیزترینم امروز که رفتم اداره شمارو پیش مامان بزرگ زینب گذاشتم ،آخه مهمونمون بود.
میدونی چیه ال آی جون ، من و بابا دلمون نمیاد گلی مثل تورو تو مهد کودک بذاریمت.
می ترسم اونجا بهت خوب نرسن وپژمرده ات بکنن.
بخاطر همین بابایی بیشتر ازمن برات مامایی می کنه.آخه کاربابا جون شیفتیه والبته یه وقتایی مزاحم  دای جان روح اله هم  میشیم .دایی خیلی دوست داره .شما هم دایی جون رو خیلی دوس داری.
کلا دختر کوچولوی من اینقدر مهربونه که با همه زود دوست میشه وهمه رو دوست داره .
راستی مامان در سایه  ی همین رسیدگیهای گروهی (من وبابا ودایی ویه کم هم ندا ) الان وزنت 10/200 کیلو گرم وقدت هم 73 سانتی متر است.
امیدوارم همیشه همینجوری سالم وشاد ومهمتر ازهمه پر انرژی باشی.
 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)