ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

ویروس لعنتی!

1390/1/22 12:20
نویسنده : مامان ال آی
473 بازدید
اشتراک گذاری

 
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

سلام به دختر مهربون و .باهوشم !

مامان دوهفته است كه روز هاي خيلي خيلي بدي رو سپري مي كنيم .چون بد جوري مريض شديم . اول اين ويروس لعنتي وارد بدن  كوچولوي شما شد وبعد  ش هم به من سرايت كرد .

من كه حوصله هيچ كاري رو ندارم . 15 فروردين(روز تولد من )  بود . راستي 11 هم  روز تولد شما بود  كه با مريضي وبد حالي گذشت .ومن خيلي بدحال! هم به لحاظ روحي وهم جسمي .بابايي هم شيفت شب بود وبايستي اداره ميرفت و رفت .

من ماندم  با حال نذارم و فرشته كوچولوي بي حال وبي حوصله ام  كه اصلا از بغل من پايين نمي رفت .  يه جورايي دلم گرفته بود  ودنبال بهانه براي گريه ميگشتم . وقتي بابايي از خونه بيرون رفت  وتوهم آه وناله ميكردي .بهانه دستم اومد  ودل خودم رو خالي كردم..

قرار بود  دايي با زن دايي ورادين  بيان خونه ما ، كه شب رو تنها نباشيم . به خاطر همين جلوي اشكهام رو گرفتم كه اونا متوجه حال وروز من نشن . چون يه عالمه شربت خورده بودي   از ساعت 8 خوابيدي . ازبس حال نداشتم از طرفي هم شما تمام انرژي ام رو گرفته بودي  شام هم درست نكردم .

ساعت 30/10 بود كه اونا  سررسيدن. من بارنگ پريده به استقبالشون رفتم .  اما چه سورپريزي ؟ خداي من  اونها با كيك تولد براي من  وكادوي تولد براي شما   وارد خونمون شدند .  تو باصداي  زن دايي از خواب بيدار شديووقتي رادين رو ديدي  مثل هميشه شاد وخوشحال از جا جستي . آخه رادين رو خيلي دوست داري . ودوست داشتنت رو با  زدن به سر وروي  رادين كوچولو نشون ميدي . بالاخره اينم ابراز احساسات ديگه . اما آخر شب  وتو همه عكسهات همچنان عصباني بودي.

دختر گلم  چون مريضي ، هنوز واكسن يك سالگيت رو هم نزدن . صدات هم گرفته . خيلي ناراحت ونگرانم .

خدا كنه زود خوب بشي .

راستي اصلا  نميذاري من سراغ لب تاپ برم . خودت  رو ميكشي تا بيايي بغل من . ووقتي هم بغل مني دگمه هاي لب تاپ رو ميكني . 3_8_14.gif.و حسابی  پدر بیچاره رو در میاری .

به خاطر همين اين پست رو تو محل كارم نوشتم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فرشته
22 فروردین 90 13:41
سلام گلم الهی بمیرم براتون
الان بهترین ؟
آدم دلش می خواد خودش هزار بار مریض بشه اما جیگرگوشش نه


تولد جفتتون هم مبارک باشه ان شاا... 120 ساله بشین


رمز گذاشتم براتون

مرسی دوست گلم . امیدوارم نی نی شما هیچوقت مریض نشه .ان شا اله. بابت رمز خیلی خیلی مرسی.

مامان شیدا
22 فروردین 90 18:02
سلام دوست عزیز نجسن؟
تولدتون رو تبریک میگم صد سال به این سالها .........
کم پیدایی خانومی؟
مواظب خودت و ال ای جونم باش که زود خوب شین با اجازه لینکت میکنم تا بیشتر در ارتباط باشیم.اوپتوم


شیدا جون !آره به خاطر مریضی ال آی نمی تونستم آپ بشم . باشه منم لینکتون میکنم.
سارا
23 فروردین 90 13:54
سلام گلم الان روبراهی ال ای جونم خوبه؟الهی بگردم چقدر سخت بوده بازم خدا روشکر چه زن دایی مهربونی


سلام عزیزم آره خدارو شکر هر دوتامون بهتر شدیم امروز واکسن یک سالگیش رو هم زدن

و



مامان فرشته
24 فروردین 90 11:31
سلام مهربونم بهترین ؟ رمز گذاشتم
مامان فرشته
24 فروردین 90 11:32
رمزو یادم رفت خصوصیش کنم لطفاً تاییدش نکن


ok