ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

ال آی سر کا رمیرود !!

1390/3/12 11:42
نویسنده : مامان ال آی
488 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان !niniweblog.com

دیروز تو اداره وپشت کامپیوتر مشغول کار اداری بودم  که دیدم با بابا جون وارد اتاقم شدید !

بابا جون آفش بود وقرار نبود سر کار بره ، به همین خاطر شما  دختر وبابا باهم بودین .niniweblog.com

اما تواداراه ی بابا اینا جلسه بود وبایستی ساعت 12 تو جلسه می بودند واسه همین هم  ساعت  11:45 بود که شما رو پیش من آورد .

وقتی من رو دیدی خیلی ذوق کردی niniweblog.com، به طوریکه  توجه همکارم  رو جلب کردی .

اولش یه چند دقیقه(شاید 2 دقیقه) رو مبل ساکت نشستی  niniweblog.comوبا تعجب ای ور وا ون ور و آدما رو نیگاه میکردی  اما بعش خرابکاریات شروع شد.

با هم رفتیم پشت کامپیوتر  واینقدر  دگمه های کیبورد niniweblog.comرو زدی که کامپیوتر ارور  داد و مجبور شدم زود خاموشش کنم.niniweblog.com

بعدش تقویم رومیزی رو اینقدر تکون دادی  که همه ی برگه هاش  کف اتاق ریختند...

من که دیدم  اصلاً نمی تونم باهات کنار بیام رفتیم پیش همکاران خانومم.

پیش اونا هم (ای شکمو) هر کی شکلات وخوراکی داد  بهش لبخندی زدی!niniweblog.com

بعدش یه اتاق دیگه رفتیم اونجاهم  پرتقال خوردی !  وبا ماشن حساب دوست مامان کلی ذوق کردی  .  تو راهرو  معاون اداره مون شما رو دید  وکلی با هات حرف زد و بهت خوراکی داد وتو براش قهقهه زدی !

بالاخره ساعت  13:15 دقیقه شد و وقت ادرای من به پایان رسید .رفتیم که سوار تاکسیniniweblog.com بشیم تا به خونمون بریم  ،تو مسیر به همه آدما کار داشتی  وبا همه حرف میزدی .

یه ربع دیگه خونه بودیم . ولی ازبس خسته شده بودی  که یه ساعت بعدش  خوابت برد.

 

 niniweblog.com

 عصر همون رو ازبس هوا گرم بود ،استخرت رو پر آب کردم  وحسابی اب بازی  کردی ...niniweblog.com

دیدی چه روز خوبی داشتیم .

خدا جون  ازت سپاسگزاریم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان شیدا
17 خرداد 90 1:52
سلام پروین جون خوبی؟ نیستی خانومی؟دیگه این ورا نمیای.خوشحالم که ال آی جونم خوش گذرونده .بوسسسسسسسسس
شیرین
17 خرداد 90 13:32
دوست عزیزم خوشحال که وبتو دیدم

ال آی ... چه اسم زیبایی ...

و چه دختر گوگولی نازی و چه آئینی

دوستتون دارم



مرسی شیرین جون

مامان فرشته
17 خرداد 90 18:18
سلامممممممم عزیز دلم خوبی
ای جونم تو این سن رفته سرکار قربونش برم
خانم خانما هم شما هم بابایی باید نصف حقوق یک روزتونو بدین به ال آی چون اومده بود سرکار
هههههههههه
بوسسسسسسسس


چشم مونای عزیزم .
زينب عشق مامان و بابا
18 خرداد 90 12:41
سلام سلام دوست عزيز حالا ماهي چقدر حقوق ميدين به اين كارمند نمونه ؟مبادا بره وزارت كار شكايت كنه مواظب گلتون باشيد
مونا (مامان النا )
18 خرداد 90 13:06
ای جونم ال آی خاله خاله زود نبود رفتی سر کار ایشالله همیشه خوش باشی عزیز خاله میبوسمت
مامان ماهان
18 خرداد 90 16:48
عزیزم رفته بودی سرکار
خسته نباشی بوسسسسسسسسسسس


مامان فرشته
20 خرداد 90 2:09
از طرف من ببوسش این نفس خاله رو


خاله مونا مرسی گه اینقدر مهربونی!
سيدمهدي
23 خرداد 90 4:21
سلام.خواهري جان .چقدر خسيسي خوب چندتا عكس بيشتر از اين دخملت بذار ديگه


خسیس نیستم ،خودم هم خیلی دلم میخواد منتها این وروجک نمیذاره