ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

آقا من رو طلبید !

1392/1/8 13:25
نویسنده : مامان ال آی
568 بازدید
اشتراک گذاری

اوایل تیرماه بود .روی تابلو اعلانات  اداره ،اطلاعیه ای در خصوص ثبت نام برای مشهد مقدس را دیدم . از آنجاییکه  در طول 7 سال خدمتم  از هیچ سهمیه سفر خارج از استان استفاده نکرده بودم ، بلا درنگ  به طرف امور رفاهی رفته و ثبت نام کردم . روزهای 21 تا 25 را هم به خاطر مصادف شدن  با میلاد مهدی موعود  انتخاب کردم . خیلی شاد و مسرور بودم چرا که ...

چرا که فکر می کردم حتماً این سفر به پایتخت معنوی نصیب من خواهد شد . اما افسوس که قرعه به نام من نشد .

دلم گرفت ، و از ته دل آهی کشیدم .... گویا  این آه مرا آقا شنیده بود .

آری ! درست  یک هفته بعد از آن نامه ای از  سوی دبیر خانه دائمی جشنواره فرهنگی وهنری امام رضا (ع)  به واحد ما فکس شد.

وهمکاران به من اطلاع دادند که برای شرکت در " کارگاه آموزشی ویژه رابطین خبری " به مشهد الرضا دعوت شدم .

چون بنده به عنوان " رابط خبری "  ششمین جشنواره مدیحه سرایی وچاووشی خوانی رضوی  فعالیت میکنم .

بعد از شنیدن این خبر هم خوشحال شدم وهم ناراحت !

چون  داشتن یک بچه شیر خواره مرا از رفتن به این سفر معنوی باز می داشت ، اما به لطف خدا این مشکل حل شدا ومن توانستم در جوار آقا امام رضا به کسب علم ودانش بپردازم .

نکته خیلی جالب اینجاست که زمان برگزاری این کارگاه آموزشی  همان تاریخ انتخابی من برای سفرمان بود .21 تیرماه تا 24 همان ماه .

بااین حال وهوا قدم در پایتخت معنوی  گذاشتم .

ویژگی بارز دیگر این سفر میزبانی مهمانسرای حضرت برای این میهمان حقیر بود .همیشه شنیده بودم  که غذای امام رضا (ع) ویژگیهای خاصی را داراست .به گونه ایکه زوار عزیز برای تبرک جهت شفای بیماران  همراه خودشان وبه اوطان خویش  می برند  .

من هم که مشتاق بهر مندی از این سفره پهن آقا بودم  هر چند به قدری ناچیز .!

گویا آقا میخواست  همه خواسته های مرا برآورده بکند  چرا که این اتفاق هم برایم افتاد.

 داخل رستوران خیلی خیلی شلوغ  شدم با انسانها جور واجور با زبانهای مختلف .اما با نظمی وصف نشدنی!

بازدید از موزه آستان قدس رضوی ، آخرین برنامه اجرایی از سوی  دبیر خانه دائمی نهمین جشنواره فرهنگی وهنری  امام رضا (ع) بود.

با این اتفاقی که برام افتاد به طلبیده شدن از سوی آقا اعتقاد راسخ پیدا کردم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آنیسا
28 تیر 90 1:53
سلام به به چه سعادتی التماس دعای ویژه بوسسسسسسسس وگل برای دوستای خوبمون
نازنین نرگس نفس مامان
28 تیر 90 2:51
خوشحالم که به ندای دلتون پاسخ داده شده و اومدید زیارت امام رضا علیه السلام
سارا
28 تیر 90 10:06
سلام عزیزممممممممممممممم
قدمت روی چشمهای من چرا خبرم نکردی اومدی مشهد؟
امیدوارم بهت خوش گذشته باشه


مرسی عزیزم .ایشالا دفعه بعد.
\
28 تیر 90 16:20
زهرا جون سلام . یه نشونی بده تا درارتباط باشیم .ممنون از اینکه به وبلاگ دخترم سرزدی و
مامان زهرا نازنازی
29 تیر 90 3:38
خوش به سعادتتون

واقعا که شما طلبیده شدید

زیارت قبول


سپهر
29 تیر 90 18:21
خاله جون زيارتت قبول ما رو هم دعا كردي؟ راستي عكسهاي جديدي رو مامانم گذاشته اگر وقت داشتين با ال اي بياين تماشا.