ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

واکسن 18 ماهگی....

1390/7/20 13:05
نویسنده : مامان ال آی
1,363 بازدید
اشتراک گذاری

باهوشم ،خوشگلم ، ناناسم  وکلاً هرچی که  خوب باشه تو اونی .

سلام جیگرکم!

مامانی  بعد از ماهها استرس و اضطراب دیروز  واکسن 18 ماهگیت رو زدیم .

خیلی مضطرب بودم .صبح زود بیدار شدم وکارت بهداشت و لباسات رو اماده گذاشتم .تا بابایی تو رو پیشم بیاره .(منظورم اداره  هستش)

ساعت 11 بود که از اداره مرخصی ساعتی گرفتم و سه تایی رفتیم به طرف بهداشت تا واکسنت رو بزنن.

اونجا همین که دیدی  بچه ها رو وزن م کنند و دو ره سر می گیرن ، دختر باهوشم تا آخرش خوند و بهم اصرار می کرد ، بریم بریم  / ددر دردر .

واز بغلم جدا نمیشدی .

بالاخره نوبت ماهم شد ، خانم جاویدان  طبق معمول از رشد مطلوبت راضی بود . قدت: 84 وزنت: هم 11/600 بود .

با سلام و صلوات  دست و پات رو  گرفتم  و آمپولات رو زدند.

برگشتیم خونه و دیگه اداره نرفتم و پیشت موندم .

تا شب منتظر  بودم که حالت بد بشه .و خدا رو شکر خیلی حالت خوب بود . اما شبش  تبت شروع شد و پات هم ورم کرد و لنگان لنگان  را ه می رفتی  اما با این حال همش در خواست نانای میکردی .

همون شب آبا و آقا جون هم زنگ زدن  وحالت رو پرسیدن .

تاصبح همش  مواظبت بودم و دوبار  بهت استامینیفون دادم .

الان هم پیش ندا جون هستی . چندبار از اداره بهتون زنگ زدم . حالت خوب بوده .

بازم از خدای مهربون تشکر میکنم که  تو حالت بد نشد و الا دیگه من روم نمیشه  از اداره مرخصی بگیرم .

از ندا جون هم ممنونم .

راستی مامان پریروز هیشکی نبود که تو رو پیشش بذاریم . بنابرای با خودم اورده بودمت اداره .

آه همه اتاقم رو زیررو کردی /  وبا همه همکارام هم دوست شدی .Orkut Scraps - Hello Kitty

یه چیز دیگه مامان  به دایی روح اله میگی====اولو اله

دیروز  واسه خودت چتر گرفتی و الان ندا بهم زنگ زد که  مچاله شده ش رو تحویل بگیر .animated smiley faces for orkut, myspace, facebook عاشق اتو کردنم هستی. وقتی یه جایی کثیف میشه یا از دستت چیزی بریزه زود با دستمال تمیزش می کنی .زیبا مثل همه بچه ها  آب بازی رو هم خیلی دوس داریbathing in bathtub, shower smiley for orkut, myspace, facebook بوس دستس هم یادگرفتی و موقع خداحافظی میگی بای بای و بوس میکنی اینجوری ==flying kiss smiley for orkut, myspace, facebook وقتی یه نی نی رو میبینی که کاربد میکنه بهش میگی نه نه ایجوری ==

چیزای تازه ایکه یاد گرفتی بگی : ماشین /آب بازی /عمو (عامو)/عمه البته عمه رو با لهجه ی ترکی میگی .

قربونت بره ماما جون . این شکلک پایینی شرح حال من وشماست به هنگام تعویض مای بی بیتون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان گیسو
20 مهر 90 14:15
سلام پروین نازنینم
الهی صدهزار مرتبه شکر که زیاد اذیت نشد این گلم
ان شاا... سازگار باشه براش
خودتم خسته نباشی مامان فداکار
بوسسسسسس


مرسی گلم
مامان اسراواسما
21 مهر 90 15:08
سلام عزیزم خسته نباشی!من ودخترام حکایت ها داریما وقت کردی یه سری بزن فقط بهمون نخندین که سر خودتونم میاد
مامان اسراواسما
21 مهر 90 15:09
قالب نو مبارک
ال جون
22 مهر 90 9:20
ال ای جونم الهی فدات شم خداروشکر که زیاد اذیت نشدی
خیلی دوس داشتم منم بانداجون پیش توباشم اما بابرنامه کلاسام جورنشد
کلی بووووووووووووووووووووووووس براتو


بازم منتظر اومدنت هستیم .
مامان ال آی
22 مهر 90 18:38
سلام عزیزم .یاد واکسن های دخترم افتادم .از یک ماه قبل از واکسنش استرش داشتم تا وقتی که دوباره به حالت عادی بر میگشت. ال آی جونو ببوس .
مامان شیدا
22 مهر 90 22:43
سلام پروین جونم خوبی خانومی.خسته نباشی . خدا روشکر که ال آی جونم خوبه
بوسسسسسسسسسس


ممنونم شیدا جون.
مامان اسراواسما
24 مهر 90 17:55
دلم براتون خیلی تنگیده


مامان شیدا
26 مهر 90 13:04
پروین جونم چرا دیر به دیر آپ میکنی.بابا دلمون برات تنگ میشه همشهری!!!



مامان اسراواسما
28 مهر 90 20:51
سلام آبجی تنبل !من بازم به روزم
مامان قندعسل
29 مهر 90 11:58
سلام خانومی. دخمل ناز و دلبری دارین. تقریبا" با قندعسل من همسن هستن.منم 18 آبان باید برم واکسن دخمل طلا رو بزنم. امیدوارم به خیر بگذرهتونستین به ما هم سر بزنین. من لینکوندمتون با اجازه. شما هم می تونید
kosar-kimia
5 آبان 90 20:25
باسلام. بلاگ اینجانب به آدرسhttp://www.kosar77-3-1.blogfa.com در تاریخ4/8/90 آپ شده است از خواننده این کامنت تقاضا میشود هر چه سریعتر در وبلاگ بنده حضور بهم رسانند لطفا !!!!! و در صورت تمایل سرعت تایپشون رو امتحان کنند...!!!! همواره منتظر حضور پرمهرتان هستیم....!!!!! ____________________________________________ باتشکر.کوثر چطور بود؟ منتظرم !!!!
کوثر آبجی کیمیا
5 آبان 90 20:27
سلام عزیز ببخشید وقت نمیکنم که بیام شرمنده ام بخدا........ازین به بعد هروقت آپ کردم میرسم خدمتتون راستی آدرسی که اینجا گذاشتم مال وبلاگ خودما و مال کامنت قبلی وبلاگ کیمیاست..هرئوتامون اپیم و منتظرتون