ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

ال آی در محل کار مامان...

1390/8/6 19:23
نویسنده : مامان ال آی
488 بازدید
اشتراک گذاری

 niniweblog.com

مامان بعضی وقتا واقعا کسی نیست که شما روبذاریم پیشش. بنابراین شما رو میبرم پیش خودم ولی آی اذیت میشیم ها.....

niniweblog.com

 

این دفعه که اومده بودی تو اداره مون با ماژیک وایت برد همه جارو می نوشتی!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان اسراواسما
4 آبان 90 21:12
آخخخی قربون کارمند کوچولو
شقایق
5 آبان 90 18:18
وای فدای ال ای جون کارمندم بشم عزیزم دلم واست یه ذره شده




مرسی شقایق تو خیلی دختر مهربون و با احساسی هستی .
دایی روح اله
6 آبان 90 9:51
ال ای گلم
مامان اسراواسما
6 آبان 90 14:35
آپمبدو بیا,نیایی همون کاریو میکنم که تلفنی بهت گفتماا ااااااااحالا فاعلی ومختار خود دانی:
کوثر
6 آبان 90 21:09
الهی قربون ال ای جووووون بشم. با این عکسای ناز وشیرینش اشکمو دراورد دلم براتون یه عالمه تنگ شده.خاله جون ال ای رو کلی از طرف من بوسش کن.
مامان ال آی
10 آبان 90 17:38
اینجا معلومه که خیلی مامانو اذیت کردی
مامان گیسو
14 آبان 90 11:33
خسته نباشی خانم کوچولو
کار پرونده ما رو انجام بده لطفاً کارمند نمونه


مرسی خاله جون .خانم امروز برو فردا بیا.
مامان گیسو
14 آبان 90 19:30
ههههههه قربونت برم چشم اما خانم دیگه فردا تمومش کنیااااااااااااااا ما کار داریم


چون خیلی مهربونی و مهمتر از همه پارتی تون هم گیسو جونه . چشم .