ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

ال آی جون تو نمایشگاه ...

1390/8/30 11:03
نویسنده : مامان ال آی
734 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلام . مامانی بعداز یک هفته مریضی شما  بالاخره امروز رفتیم ددر .

آخه ناز مامان خیلی ناجور مریض شده بودی . هرچی میخوردی بالا میاوردی . بیرون روی هم داشتی .

امروز که احساس کردیم بهتر شدی  باهم رفتیم بیرون .

تو سرما اونم تو اردبیل ، از حالا خونه نشین شدیم . بخاطر همین رفتیم یه دور نمایشگاه مبلمان  و برگشتیم .

توراه برگشت هم شما خوابیدین . منم فرصتی پیدا کردم که عکسای نازت رو حین بازدید شما دلبندم از نمایشگاه بذارم . اینم از عکسای خوشکل دختر گلم .ولی مامان کاملاً معلومه که مریض بودی . الهی درد و بلات به جون من.

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

kosar-kimia
6 آبان 90 20:52
سلام

شما مگه اردبیلید؟


آره
مامان زهرا نازنازی
7 آبان 90 9:21
رمز رو براتون تلگراف کردم دوست خوبم
مامان اسراواسما
7 آبان 90 9:53
سلام گلم !قرررررررربون اون نگاهت
kosar-kimia
8 آبان 90 20:58
وای خدا یعنی تقریبا نزدیک همیم دیگه؟ماهم تبریزیم البته یکی از شهرستاناش پس ترکی هیتین دیگه


سلام . چه خوووووووووووووب که تبریزی هستین .هفته پیش تبریز بودیم . آخه عمه ال ای اونجا هستن .
خوشحالم که همزبونیم .
ببخش که واسه خودت کامنت نذاشتم . آخه کد امنیتی اصلا نیومد.
kosar-kimia
9 آبان 90 17:22
چخ ممنون.

پس اوبیرسی ال آی نان همشهری الوسوز دا


آره نازم . همشهری هستیم . ولی منم تو فضای مجازی با هاشون اشنا شدم .
مامان گیسو
14 آبان 90 11:31
وای چه پالتوی خوشگلی
چه دخمل خوش تیپی
ماشاا...
بوسسسسسسسس


خواهش میکنم.
لیلا
20 آبان 90 0:37
ال ای خیلی دوست داشتنیه همه ارشیووبلاگت روخوندم میشه رمزبدی رمزداراروهم ببینم


سلام عزیزم . لطف دارین . من دوست به اسم لیلا زیاد دارم . شما کدومشون هستین .