ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

برای تو...

1390/9/16 11:24
نویسنده : مامان ال آی
547 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مهربانترین و بااحساسترین دختر دنیا !

چون  از تصاویر  عرووس و کلا هر چیزی شبیه عروس خوشت میاد این رو برات میذارم .

نازنینم خدارو شکر بازم از تنهایی در اومدیم . آخه خاله و دختر خاله ها (اسرا و اسما) اومدن پیشمون .

دیشب که صدای زنگ در رو شنیدی  یه 5 دقیقه ای دم در منتظرشون بودی و کل و جودت به وجد آمده بود و همش می گفتی اس.

الان  من و بابایی تو اداره ایم

اما خیالم راحته چون پیش خاله و دخترای مهربونش هستی .دیشب اسما(که فقط 4 سالشه )  با قاشق بهت  آش میداد وتو میخوردی هردو تاتون از این کار کلی ذوق کرده بودین .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان اسرا واسما
19 آذر 90 8:38
خیلی دوستون داریم.از همین الان دلمون واسه تون تنگیدههههههههه


خاله اگه بهتون خوش نگذشت یا ال آی اذیتتون کرد . ببخشین .
ولی بهمون خوش گذشت و از تنهایی در اومدیم .
مامان ثنا و ثمین
19 آذر 90 15:45
سلام.چه جالب.تازه متوجه شدم که ال ای جون دخترخاله ی اسما و اسرا جون هستن.خدا حفظشون کنه.شما هم عین ما منتظر اومدن کسی هستین تا از تنهائی دربیاین


آره عزیزم . غربت و تنهایی بد دردیه .
شقایق
19 آذر 90 16:23
الهی فدات شم ال ای جونم به قول عمه جون (مامان اسراواسما)از همین الان دلم براتون تنگ شده ال ای جونم دلم واسه بلوووووووو گفتند خیلیییی تنگیده


مرسی شقایق عزیز از ابراز احساس زیبایت .
مامان اسرا واسما
23 آذر 90 9:30
سلوووووووووووووووووووو
عمو میسا
26 آذر 90 19:34
سلااااااااامم جیلیییی هه هه ای جااانم. خوبی کوشولو؟ مامان بابا خوبن؟

دلم خواستتونااا. هه هه ما هم اینجا غریبیم ها ها ها.
فرشته کوشولومو پیشرفت کرده؟
به به بنازم به قلم مامان هاها.

مرسی از موزیکای وبلاگ. کلیی ذوق کردم.
لحظه هاتون تپل.


شقایق
26 آذر 90 20:36
برای ال ای گل خودم
محمد پسر عمه
11 دی 90 20:33
:شلااااام مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم الای جون
چطولی؟ خوفی؟ نقاش شدی حسابی.
خوشم اومد .D


مرسی محمد جان خوبی !!! چه عجب