ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

واژه نامه ال آی....

1390/9/16 11:27
نویسنده : مامان ال آی
442 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطونک خانوم .

مامانی هر چی از شلوغی و شیطونیات بگم ، کم گفتم .

راستی  امروز میخوام از کلمه هایی که استفاده میکنی بگم .

فیل :   سیل                              ای وای : ای با                  

باز : با آز                                                                       

شیر : سیر

برو : بوووع

ناز :نااااااس

بریم : بلیم بلیم بلیم  دست مامان رو می گیری و همش می بری اتاق خواب و هی میگی بلیم بلیم ، می می ، لا لا

نچ نچ : و قتی کار اشتباهی میکنی یا لباست رو کثیف میگنی همش میگی  چو چو چو

ممنا : شکلات رو می بینی و همش میگی ممنا ، ممنا  تا نگیری همش روی ری پی تی .

بعدش مرحله دوم میگی : باز ، باز ، باز

سلام : که شما میگین سلللللللللا وقتی من یا بایای از سرکار خونه بر میگردیم ، با سرعت سال نوری  به پیشوازمنون میای و میگی سلا.

بعد از بازکردن شکلات هم آشغالش رو خودت میندازی تو سینک ظرفشویی.

قربونت برم که اینقدر با سلیقه ای ، یه اشغال کوچیک هم پیدا می کنی  زود میاری به من نشون میدی و بعدش با تایید من میندازی تو سینک ظرفشویی.

وقتی سرت یا هرجات که بخوره یه یه جایی  زودی میای پیشم وهمش میگی اوف اوف اوه اوه ، تا بوست نکنم خوب نمیشی . خیلی ناز و لوسی.

از بس شلوغی و شیطونی . هفته پیش دستت از دو جا در رفته بود ، دست راستت رو کنار بدنت می گرفتی و یه دستی نانای می کردی . بردمت پیش یه خانومی که بلد بود و جاش انداخت . خدا خیرش بده . بعد اون دیگه گریه نکردی و مشکلی نداشتی.

  خیلی بیشتر از اون که فکر کنی دوست دارم وعاشقتم .   Orkut Scraps - Angels

 

 

 

 

 

 

 

                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان گیسو
16 مهر 90 15:03
سلام پروین گلم خوبی عزیزم ؟ فداش بشم با این شیرین زبونیش روزت مبارک خوشگل خاله عکس هاش چقدر نازه دستت درد نکنه بوسسسسسسس
مامان ال آی
16 مهر 90 17:11
راستی وقتی شما میرید سر کار کی از دخترتون مواظبت میکنه؟
شقایق
16 مهر 90 18:13
سلا ال ای جون الهی فدات شم با این شیرین زبونی که داری ,ای با یادم رفت بگم روزت مبارک عزیز دلم.


مرسی فدات
مامان اسراواسما
19 مهر 90 23:39
خاله فدات شم چیکار میکنی با واکسن 18ماهگی؟


خاله جون مرسی / روز اول که خیلی خوب بودم . ولی شبش پام ورم کرد.