ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

شماره معکوس تا تولد ال آی جونم .....

1391/1/5 11:00
نویسنده : مامان ال آی
2,250 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان سلام .

این واژه رو که برات استفاده می کنم چون واقعاً عسل شدی . اینقدر شیرین زبون شدی  که هرچی بوست کنم سیر نمیشم .

اول از همه  سال نو رو به دختر نازم و دوستان  دنیای مجازیم تبریک میگم و امیدوارم سال خوب و خوش و مهمتر از همه همرا ه با  سلامتی و در کنار خانواده داشته باشین .

ال آی نازم کمتر از یک هفته به  تولد دوسالگیت مونده و تصمیم دارم که برم خونه مامان بزرگ  و برات یه تولد مفصل بگیرم تا بهت خوش بگذره .

برای عید رفتیم خونه بابا بزرگ ها (هم جلفا و هم پارس آباد)

تو هردو شهر کلی بهت خوش گذشت .

با بچه ها بخصوص مهدی و مهشید و مهنا و محمد ازی کردی! با عمو میسا هم کلی توپ بازی کردی و کلا بهت خوش گذشت .

تو پارس آباد هم خیلی بهت خوش گذشت . البته از هر دوتا شهر هم کلی عیدی جمع کردی ...

مامانی  کلمه های جدیدی یاد گرفتی / تازه خواب هم میبینی / یه روز تو خوابت هی میگفتی شکلات کو ووووووووووو؟

به اسم دایی داوود میگی ..بادوم ههههه


 دالی ... عید همه خاله جونیا مبارک ....

 

برای دیدن بقیه عکسها می تونید به ادامه مطلب برین....

 

 

دخترم  این همون لباسیه که از ترکیه واست سفارش داده بودم . که چهارشنبه سوری تنت کردم . مبارکت باشه عسلم.

اینجا هم داری به قول خودت کارکون میبینی ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مريم مامي هلن
5 فروردین 91 11:09
الهي عزيزم چه ناز شدي
خاله قلبون كاركون گفتن بشه



مریم جون مرسی عزیزم
سارا مامان رزا
5 فروردین 91 11:14
سلام عيدتون مبارك. چه خوشگله لباساش. خودشم كه عسله عسل


خاله سارا مرسی . راستی خوش اومدین
سمانه مامان پارسا جون
5 فروردین 91 15:58
پیشاپیش تولدت مبارک گلم


شقایق
5 فروردین 91 20:37
سلااااام به ال ای ناز خودممممممممم و عمه جون مهربونم خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وای ال ای جونم با اینکه تازه دیدمت ولی وقتی به عکسات نگا می کنم دلم برات تنگ میشهحالا عیبی نداره یکی دو روز دیگه بازم همدیگه رو می بینیم گلم تولدت هم پیشاپیش مبارکککککککککککککک
با این لباسات خیلی ناس شدی


مرسی شقایق جون
شقایق
5 فروردین 91 20:38
کوثر آبجی کیمیا
6 فروردین 91 15:06
سلام خاله عزیییییییییزم واقعا ببخشید قربونتون برم خیلی وقته نت نیومدم .......... نمیتونستم بیا م پیشتون خاله منم عیدو بهتدون تبریک میگم ال آی جونم از طرف من ببوسیدش
کوثر آبجی کیمیا
8 فروردین 91 2:29
سلام

وای خاله ال آی چه ناز شده ....... قربونش برم..........خاله خیلی دوس دارم یه بار از نزدیک ببینمتون و ال آی خودمو حسابی ماچ مالیش کنمکیمیام خیلی دوسش داره شده نینی کوچولوی کیمیا ... همش میگه عکس ال آیو بیار ببینمش......حالا ال آی چه مهره ماری داره که کیمیا رو به خودش جذب کرده ، خدامیدونه


سلام عزیز خاله کجا بودی دلم واست تنگ شده بود
کیمیارو هم از طرف من و ال آی ببوس ماهم دلمون میخواد شمارو از نزدیک ببینیم ایشالا یه روزی فرصتش پیش بیاد
شقایق
10 فروردین 91 13:57
سلام به دخمل عمه ی نازم خوبی عسیسم؟ الهی من قولبونت بشم که فردا 2 ساله میشی گلم ان شاال...120 ساله بشی خیلی دوست دارم
مامانی درسا
11 فروردین 91 1:14
سلام اومدم تولدت را همراه با تولد طبیعت همراه با یه سبد ستاره تبریک بگم . خوش باشی و سالم .


مرسی لطف کردین...
manya
11 فروردین 91 19:23
سلام. تولدت مبارک. خوشحال میشم به وبلاگ مانیا هم سر بزنید.
عمو میسا
12 فروردین 91 0:09
هورااااااااااا
تق تق کیک آوردیم
تولدت مباااارک

هورااا خوش باشین


ممنون.................
مامان اسراواسما
12 فروردین 91 8:42
تولدت مبارک گلم
سارا مامان رزا
14 فروردین 91 11:22
تولد. تولد. تولدت مبارك. پس عكسا كو؟


مرسی عزیزم . به زودی ....