ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

تولد دوسالگی فرشته نازم ....

1391/3/1 12:08
نویسنده : مامان ال آی
691 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه بهار  یه حس خاصی دارم ... دلم می گیره ..بغضم میگیره ...اصلا گویا تحمل تحول به این بزرگی رو ندارم ...

امسال هم با همه دلگیریهاش  شروع شد ... اما شیرین زبونیهای عسل مامان  باعث شده که بیشتر  برای خندیدن و شاد بودن  بهانه داشته باشم ..

سال تحویل رو برای اولین بار  در خونه بابابزرگ (جلفا) بودیم . وحسن بزرگتر اینکار این بود که بابایی هم باما بود و شیفت کاریش نبود .

روز دوم فرودین رفتیم پارس آباد و خونه اون یکی بابا بزرگ ... مهم اینه که به تو بیشتر خوش میگذشت . تو حیاط با بچه ها بازی می کردی و شاد بودی ...چون شما اصلا ماشین سواری و مسافرت رو دوست نداری .

از 5 فروردین برگشتیم اردبیل و هرکسی رفت  اداره و محل کارش و شما رو  گذاشتیم پیش خاله ندا که همدیگر رو خیلی خیلی دوس دارین .

دهم مرخصی گرفتم و با خاله عالیه اینا که خونه ما بودن  برگشتم پارس آباد تا برا ت جشن تولد بگیرم .

همون روز  شوهر خواهر عمو ناصر فوت کرد .... حالا دیگه بیشتر دلم گرفته شده بود .. دست و دلم به هیچ کاری نمی اومد.  همه رفتم اونجایی که مراسم عزا بود .

خاله عالمه اومد پیشم که کارای تولد رو شروع کنیم .آخه فردا /11 فروردین / فرشته من دو ساله میشد .

خاله عالیه و عمو ناصر و بابایی( شیفت کاریش بود )  نتونستن تو جشنت حضور داشته باشن .

اما عمو ناصر گفتن که شما برنامه ریزی کردی و اینا.... و بهتره مراسمت رو برگزار کنی...

جشن تولدت رو با حضو خاله ها ودایی ها و زن دایی ها و بچه ها  برگزار کردیم ... مراسم خیلی شاد و پر شور بود .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

شقایق
16 فروردین 91 15:49
سلام گلم
الهی من فدات بشم
عسلم خییییلی دوست دارم


مرسی شقایق جووووووووووووووون
مامان پریسا
17 فروردین 91 11:34
سلام خانم خوشکله تولدت مبارک باشه من از دوستای مامان اسما و اسرا هستم و از اونجا اومدم.
ایشالله 120 ساله بشی گلم.


ممنونم عزیزم!خوشحالمون کردین بازم منتظرتون هستیم.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
17 فروردین 91 15:51
سلام خانم خوشکله تولدت مبارک


سپاسگزارم از لطف تون.
سارا مامان رزا
20 فروردین 91 9:01
تولدت مبارك فرشته كوچولوي قشنگم


مرسی خاله ی مهربون
مامان آروشا
21 فروردین 91 16:44
وااااااااااااااای خدا چه مثل خانما نشسته عسل خانم تولدت مبارک باشه ایشالا 122 ساله بشی زیر سایه مامان و بابات


مرسی خاله جونیییییییییییییی. آروشا جونم چطوره .
شیدا مامان پارسا
21 فروردین 91 19:36
تولد تولد تولدت مبارک
مامان اسرا و اسما
21 فروردین 91 21:24
سلام عسل خاله!الهی خاله قررررررربونت.عکساتون خیلی ناز شدن
تو اون عکس چهارمیه ژست دختر خالتو برمممممممممممم


مرسسسسسسسسسسسسسیییییییییییی خاله جونم
مامان ال آی
27 فروردین 91 19:42
سلام ممنون از نظراتتون توی وبلاگ ال آی.
من و ال آی اومدیم. منتظر پست جدیدمون باشید.


سلللللللللللللللللللام رسیدن بخیر . کجا بودین شماهههههههههههها
آرزوهای رنگی
13 اردیبهشت 91 13:51
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان .اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بصورت سیاه قلم ویا رنگ روغن بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید وبعد میتونید بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق باشید
مونا (مامان النا)
13 اردیبهشت 91 19:09
سلام عسل خاله
عیدت مبارک البته با کلی تاخیر
تولدت هم مبارک عسل خاله
ایشالله 120 ساله بشی و به همه ی آرزوهای قشنگت برسی
بوسسسسسسس


مرسی خاله مونا جونم
مامانی آیناز
20 اردیبهشت 91 1:14
عزیزم تولدت مبارک ما که عکساتو نتونستیم ببینیم