ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

ال آی نازم در شورابیل ...

1391/3/1 12:06
نویسنده : مامان ال آی
718 بازدید
اشتراک گذاری

سلام طلا خانوم ...

مامانی سریع میرم سراغ اصل مطلب...

دیروز 18 فرودین 91  که جمعه بود و بابایی شیفت روز بود ... بازم عمو احمد و خاله اینا به دادمون رسیدن .

البته به خاطر  شما میگم که حیفه تو این هوای بهاری  همش تو آپارتمان باشی .

بعد از صبحانه رفتیم دریاچه  شورابیل و شما نی نی دو ساله من کلی بهت خوش گذشت . سر سره بازی کردی . اولش برات سخت بود  ولی کم کم یادگرفتی  البته با کمک عمو احمد و دایی جون .niniweblog.com

بعد رفتیم  تا از وسایل برقی هم استفاده کنیم . اژدهای آبی رو دیدی چون  نمی شناختیش اول بهش گفتی هاپو ... یه کم بعدش گفتی  شیر و قتی بهش رسیدیم  گفتی مار ... افرین دخترم  بالاخره  یه جورایی تشخیص دادی !!! و چهار تایی سوار اژدهای آبی شدیم .(من و شما و دختر خاله ها )

بعدش سوار چرخ و فلک  کودکانه شدی البته به همراه اسرا و اسما ( دختر خاله های مهربونت ) که همدیگر رو خیلی دوست دارین .

اما موقع برگشت مگه میومدی و می تونستی از وسایل بازی دل بکنی ...همش میگفتی  یـــــــــــــــو هـــــــــــو و منظورت  سر سره بود .

وقتی برگشتیم خونه  از فرط خستگی  3 ساعت خوابیدی و من تونستم به کارام برسم niniweblog.com جالبه شبش هم زود خوابیدی و این خیلی عالی بود .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان اسراواسما
19 فروردین 91 11:24
خوشحالم که تونستیم همراه خوبی براتون باشیمدوستون دارم یه عالمهههههههه
بخاطر همه چی ممنونتم آبجی گلم.


خاله جون یه دنیا ممنون
سارا مامان رزا
20 فروردین 91 9:01
اي جون. قربون اين موش كوچولو برم من چه سرسره بازي حسابي ميكنه. جاي رزا خالي


مرسی عزیزم . واقعا جای رزا جون خالی بود...
سارا مامان رزا
20 فروردین 91 9:06
راستي خاله ما لينكتون كرديم


. افتخار دادین / یعنی اجازه لینک برای ما هم صادر شد پسسسسسسسس
شقایق
20 فروردین 91 13:46
نازی الهی من قولبونت بلم چه ناز شدیییییییییی
گلم به اندازه ی ثانیه های طول عمرم دوست دارم


دختر دایی ناز و مهربونمممممممممممممممممم.مرسی
محمد
21 فروردین 91 12:18
شادباشید وسلامت
مامان آروشا
21 فروردین 91 16:47
ووووووووووووی عزیزم چقدر ناز شدی منم دلم شورابیل خواست باورتون میشه بیشتر از 1 ساله شورابیل نرفتم
کی میشه آروشای منم بزرگ بشه ببرمش سرسره بازی


ممنون. واقعا خیلی خوش گذشت ....
شیدا مامان پارسا
21 فروردین 91 19:37
سال نو مبارک پروین جونییییییییییییییییییییی


مرسی عزیزم ... سال نوی شما هم مبارک
مامان اسرا و اسما
21 فروردین 91 21:26
عکسا خیلی خوبن
مامان گیسو
24 فروردین 91 1:19
سلاممممممم عشقم خوبی ؟
ال آی جیگرم خوبه ؟
من نتونستم عکس ها رو ببینم سال خوبی رو براتون آرزو می کنم
راستی تولد این جیگر خانم هم مبارک الهی 120 ساله بشه


mer30
مامان اسراواسما
24 فروردین 91 15:55
سلام عزیزم!یه پیام از طرف اسما جون واست دارم:
خالهههههه بی زحمت یه بار دیگه واسه ال آی جون تولد بگیر آخه من یادم رفته بود ناخون مصنوعیهامو با خودم بیارم......
هههههههههههههههههه



الهیییییییییییییییییی من قربون اون دغدغه ت برم ...
ایشالا تولد خودت .. به قول ال آی پبلود خودت
شقایق
26 فروردین 91 13:49
سلام عمه جونم خوبید؟ ال ای من خوبه؟
ع خوب بیایین ببینین دیگه.....





مامان ال آی
29 فروردین 91 19:50
سلام عزیزم ماشااله دخترت بزرگ شده
شیدا مامان پارسا
4 اردیبهشت 91 13:34
سلام پروین جون نجسن ؟امیدوارم همیشه خوش و شاد باشین.ال ای جونم ببوس اینجوری .


مرسی گلم ...
مامان اسراواسما
8 اردیبهشت 91 18:11
سلام خوبین؟


مامان گیسو جون
13 اردیبهشت 91 18:46
شیدا مامان پارسا
18 اردیبهشت 91 9:55
سلام پروین جونی.کجایی خانومی نیستی؟خبر از ما هم که نمیگیری بی معرفت !