ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

خواب با جارو برقی !

1389/11/27 20:17
نویسنده : مامان ال آی
503 بازدید
اشتراک گذاری

 

 دوونیم ماهه بودی! قرار بود برامون مهمون بیاد درواقع مهمون شما بودن ،دختر گلم  .

شما رو جلوی تلویزیون گذاشتم ومن هول هولکی خونه رو جارو می کردم ،بابایی هم رفته بود خرید .

متوجه شدم که کاملاً ساکت وبیصدایی .

خدای من با ورتون نمی شه ، ال آی من با صدای جارو برقی  خوابیده بود!

از اون روز به بعد بود که کشف کردیم با صدای جارو به آرامش می رسی..هروقت گریه می کردی یا نمی تونستی بخوابی جارو رو روشن میکردیم وشما زود خوابت می برد.

 

البته حالا که 10 ماه و17 روز سن داری همچنان بعضی وقتها  با صدای جارو میخوابی.

جالب اینجاست که  وقتی مسافرت می رفتیم ، جارو شارژی همیشه همراهمون بود.

 

 

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم منصوری
27 بهمن 89 21:37
سلام خدا نی نی تون رو براتون نگه داره خییییلی نازن برام جالبه بدونم شما از کجا با وبلاگم آشنا شدین ؟
مریم منصوری
28 بهمن 89 0:23
آخی
فکر می کنم خواهر زاده ی عزیزم(مامان خورشید)آدرس وبلاگ را در سایت قرار دادن..
در هر صورت خوشحالم که با شما و نی نی نازتون آشنا شدم



سلام .ممنون که به ما سرزدین .راستی من بی اجازه وب شمارو لینک کردم .اگه دوست ندارین حذفش کنم. راستی به مامام خورشید کوچولو بگین یه سر به ما بزنه.
ماماني كه دخترش تو راهه
17 شهریور 90 10:20
سلام نيني تون خيلي نازه . خيلي هم جالبه كه با صداي جاروبرقي ميخوابه بعضي از بچه ها با صداي سشوار هم ميخوابن اخه دكتر ها ميگن صداي سشوار مثل صداي داخل رحم مادره براي همين بچه به آرامش ميرسه سشوار و امتحان كن فكر كنم جواب بده