ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

مسافرت در خرداد 91

1391/3/17 20:16
نویسنده : مامان ال آی
1,001 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین شیرین زبانم !!!

تعطیلات خرداد ماه بهانه ای شد تا بتونیم به بابابزرگ و مامان بزرگ(بابایی )و دیگر فامیلها سر بزنیم .

خیلی خیلی بهت  و البته بهمون خوش گذشت .

فدات بشم که هیشکی رو فراموش نکرده بود ووقتی وارد خونه شدی با دیدن آبا با حالت پرسش پرسیدی ؟: حاجی کووووووووووو؟ عمو کوو؟

الهی دورت بگردم که دیگه من و بابایی رو مامان جون وبابا جون صدا میکنی و به خودت هم میگی ال آی جون .

خیلی پارک رو دوست داری مخصوصاً تاب بازی و سرسره بازی ...

کم کم جملات کوتاه رو میگی و شیرین تر شدی .

اینم چند تا عکس از مسافرتمون>>>>>>>>>>>>>>>>البته در ادامه مطلب

 

این عکست مربوط به بازار ساحلی جلفا هستش و خسته شدی و نشستی !!!

 

اینجام تو سرسره هستی .. توی پارکی در سرعین

پارک سرعین که ناهار خوردیم ...

یه جایی همین اطراف ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شقایق
18 خرداد 91 16:15
سلام عمه جونم خوبید؟ ال ای من خوبه؟ خیلی خوشحالم که مسافرت بهتون خوش گذشته عکس های ناناسم هم خیلی ناز وخوشگلن الهی من فداش بشم که دلم براش یه ذره شده
ال جون
31 خرداد 91 16:45
سلام خاله جون الهی فدات شم دلم براتون کلی تنگ شده توتعطیلات خرداد اومدیم برادیدنتون اما ازشانس بد من شما هم رفتین خیلی حیف شد نتونستم ببینمتون
خوشکلمو کلییییییییییییییییییییی بوووووووووووووووووس


مرسی عزیزم
آره واقعاً حیف شد
خوب خاله بعد امتحاناتت بیایین دیگه !!!