ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

ال آی مهد کودک میره .....

1391/5/12 9:52
نویسنده : مامان ال آی
594 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونم ! یار همیشگی تنهایی مامانی !

دختر نازنینم از امروز که دقیقاً دوسال و سه ماه و 22 روزه هستی ، من و بابایی تصمیم گرفتیم که دیگه وارد اجتماع بشی و بدونی و ببینی که با پیدا کردن دوستای خوب تو  محیط بیرون از خونه هم می تونی یواش یواش روپای خودت وایسی .

عزیزم دیروز یک ساعت رو تو مهد کودک گذراندی ، اما امروز از اول صبح بردیم گذاشتیمت تو مهد.

الان که برگشتم و تو محل کارم هستم ، یه حس دلتنگی خاصی اومد به سراغم ، میدونم که بابایی بیشتر از من دلش می گیره ، چون بیشتر ساعات اداری رو باهم می موندین .

دیروز تا شما یک ساعت حضورت تو مهد تموم بشه ، بابایی نتونست بره خونه.و گفتش نمی تونم تو خونه بدون الای باشم .(البته امروز دوتا مون  هم باید سر کار می رفتیم )

دیروز همزمان با دومین روز از ماه مبارک  ماه رمضان رفتیم و واسه شما خرید کردیم : دفتر نقاشی ، مداد رنگی ، کاغذ رنگی ، رنگ انگشتی ، وکلی وسایل دیگه ایکه خانوم مربیت گفته بود باید تهیه کنی و مهمتر از همه کیف که خیلی دوستش داری و دیشب هم با کیفت خوابیدی . تازه کیفت رو در بالاترین نقطه (البته با سایز خودت ) میذاری  که اسما (دیلک لر ) نگیره هههههههههههههههه.در حالیکه طفلی اسما کیلومترها با هامون فاصله داره.

سه روز بود که به من می گفت واسم کیف ابی بخر و من بد قول نمی تونستم . شمام که اصلا یادت نمی رفت وقتی از سر کار بر می گشتم " می گفتی : نخریدی ، من کیف ندارم ، من آبی ندارم "هههههه الهی مامان فدات بشه که خیلی خیلی شیرین زبونتر شدی ....

راستی مامان اون یه ساعت که مهد بودی با کلی انرژی و گزارش برگشته بودی و می گفتی خاله می خوند و می گفت : " بچه ها ......بعد ادای خوندنش رو در میاری هههه بعدم گفتی که خمیر بازی کردین "

چون امروز هم دومین روزته / سعی میکنم که زود برم دنبالت که یه وقت خسته نشی و از مهد زده بشی.   امیدوارم دختر خوب و موفقی باشی . هر چند که امروز صبح مربیات ازت اظهار رضایت میکردن و گفتن که خیلی آرومی و اذیت نمی کنی .. دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

شقایق
2 مرداد 91 13:55
وای الهی قولبونش برم عمه جونم امیدوارم که تو مهد بهش خوش بگذرهشما هم زیاد دلتنگی نکنید ماشاال... ال ای جونم واسه خودش خانومی شدهاز طرف من کلی ناناسم و ببوسسسسسسسس


مرسی عزیزم ...ایشالا
مامان اسرا واسما
2 مرداد 91 17:00
سلام آبجی گلم!نمیدونم باید خوشحال باشم یا ناراحت.ال آی جونم الی فدات شم بامهد رفتن دوستای زیادی پیدامیکنی
اما نمیدونم چرا چشام پر اشک شد کاش اینقدر از هم دور نبودیم وخودم نگه ت میداشتم تا وقتی بابا ومامان سر کار هستن اینقدر اذیت نشی


خاله خواهش میکنم / تازه کلی بازی میکنم اونجا و دوروزه از بس خسته میشم بعد از برگشت میخوابم .
مامان اسرا واسما
2 مرداد 91 17:01
عسلم تو هفته قراره چند روز بره مهد


یه ماه قراره کل هفته رو بره تا عادت کنه....
رویا مامان آرین
3 مرداد 91 17:11
سلام عزیزم

مهد رفتنت مبارکککککککان شاالله دانشگاه وسایل خوشگلت هم مبارک باشه

اولین باره که اومدم وبلاگت و خوشحالم روی ماهت رو دیدم .

با اجازتون لینکتون کردم به اسم برای دخترم ال آی اگه اسم دیگه ای مد نظرتون بود خبر بدین که عوض کنم .


من رویا هستم ( هستی تو نی نی سایت)


سلام / خیلی خوش اومدین
مامان مهسان
11 مرداد 91 23:07
سلام عزیزم خوبی دختر گلت خوبه منم باید مهسانو از پاییز بفرستم مهد خیلی میترسم واسه ویروسای که بچه ها میارن تو مهد .ولی دیگه واقعا چاره ای ندارم انقد مهسان شیطونه هیچ کس قبولش نمیکنه دیگهببوس دخملیتو


سلام مامانی مهسان جون / چاره چیه .. منم مجبور شدم
کسی نیست که نگهش داره
سارا مامان رزا
12 مرداد 91 10:14
ای جونم ماشاللا به این دخمل باهوش


ما اینیم دیگه ههههههههه
مامان گیسو جون
12 مرداد 91 20:46
سلام گلم خوبی ؟
وای از وابستگی نگو که به خدا دارم می میرم
چند شبه جای گیسو رو عوض کردم تا صبح خواب ندارم


مونا جونم چه زود / یعنی اتاقش روووووووووووو
عمو میسا
14 مرداد 91 15:23
سلام. ما اومدیم. دنگ دنگ کلاس ما کدوم وره؟ آخه منم میرم مهد کودک آقامون خودش گفتش
کیف میکنه ال آی جونمون هاا حسسسااااااااااابییی. من آبی ندارم. ههههه خیلی بامزه بود. پس چرا ما نیومدیم ؟ هه فعلا" شدیم کارمندان مشغولیم 24 ساعت یه روز شیفتمون میشه آقای مهندس شدیم هههههه خوابمون گرفت نصفه نیمه تا این لحظه وقتتون شنگولی


والله من که چیزی نفهمیدمممممممممممممممممممممممممم
❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 11:03
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
خاله ندا
18 مرداد 91 16:29
ای جانم فدای اون "ندارم" گفتنت بشم من که واسه شنیدنش دلم لک زده جیگر خانمی زود بیایین ببینمت
عمو میسا
20 مرداد 91 10:10
مگه من چیزی فهمیدم هاهاهاها : دی هه هه


اي بلا !!!!!!!!!!!!
شیدا مامان پارسا
23 مرداد 91 19:37
سلام پروین جون چطورین؟ تو زلزله آسیبی دیدین یا نه ؟ چه خبر؟؟؟


سلام شیدا جون . نه خدا رو شکر خوبم
ولی خیلی خیلی ترسیدم .
طبقه 4 هم بودم جای فرار هم نداشتم .
دایی داود
25 مرداد 91 22:30
دوست دارم خوشگل دایی بادووووووووووم


مرسی دایی جون مهربونم...
مامان گیسو جون
28 مرداد 91 11:40
عزیزم الهی بمیرم براتون امیدوارم همیشه در پناه خدا باشین و هیچ وقت قلبتون از ترس چیزی نلرزه



به امید خدای مهذبون...
مامان اسرا واسما
28 مرداد 91 14:40
__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
سلام خوبم!نماز وروزه هاتون قبول حق
عید فطر بر شما مبارک.


نماز روزه شمام قبول باشه...