ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

بیوگرافی ال آی !!!

1391/5/31 8:38
نویسنده : مامان ال آی
701 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین زبون مامان !

زیاد فرصت نوشتن ندارم وو آخه کلی دارم ..

اومدم یه تاریخچه ای ازت بگم و برم :

ساعت 9/30 صبح 11 فروردین  با وزن 2/700تو بیمارستان خصوصی آرتا - اردبیل -تحت نظر دکتر شهناز امینی چشمان زیبایت رو گشودی و با شنیدن صدای گریه ات همه استرسهای چند ماهه من از بین رفت.

*8 ماهگی اولین کلمه رو به زبون آوردی "دده"

10 ماهگیت اولین مرواریدت در اومد

11 ماهگیت تازه چهار دست و پا رفتی ...تنبل خانوم

15 ماهگیت تازه شروع کردی به قدم زدن

22 ماهگیت از شیر گرفتمت

2سال و 3 ماهه بودی  که مهد کودک رفتی ...

2 سال 4 ماهه بودی که بلاخره موفق شدم از پوشک بگیرمت .. واین در حالیت که از پایان دوسالگیت داشتم سعی می کردم و با لاخره موفق شدم .. البته همش تقصیر شما نیست وو مامان شاغل داشتن این دیر کرد ها رو هم دارم عزیزم هههههه

آی مامان قربونت بره ...

پنیر اصلا نمیخوری ... شیرت رو فقط تو شیشه شیر میخوری

آی قربونت برم من!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شقایق
31 مرداد 91 11:03
وای الهی من قولبون خوشگلم بشم که دیگه واسه خودش خانومی شده دلم برات خیلی تنگ شده عزیزم خیلی دوست دارم


مرسی عزیزم .. مام دوست داریم
مامان اسراواسما
31 مرداد 91 18:25
قربون مامانی ودخمل گلش
زهره
2 شهریور 91 9:46
سلام دختر نازی داری.
مونا (مامان النا)
5 شهریور 91 17:22
آفرین به ال آی نازنازی
ایشالله سالهای سال مامان جون از کارای خوشگلت بنویسه
بوسسس


مرسی .. بالاخره پیداتون شد..
مامان گیسو جون
6 شهریور 91 11:23
فدات بشممممممممم عزیز خاله الهی همیشه سالم و سلامت باشی




مرسی عزیزم
مامان اسراواسما
7 شهریور 91 17:13
سلام آبجی یه سر بزن


چشم حتما
مامان مهسان
16 شهریور 91 13:39
سلام خوبي دخترت خوبه؟اللهي يعني بچه هامون بعد از بزرگ شدن درك ميكنن فقط به خاطر راحتي خودشون اينقد تو بچگي اذيت شدن؟ من كه صبحها مهسانو به زور از رختخواب جدا ميكنم تا ظهر عذاب وجدان دارم


آخی عین منووشاید همه مامانی شاغل هههههههههههههههه