ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

بالاخره خوابیدی !!!!!!!

1391/7/10 7:37
نویسنده : مامان ال آی
392 بازدید
اشتراک گذاری

دیدم خبری از خوابیدن شما وروجک نیست از ساعت 6 به بعد شروع کردم به جمع و جور کردن ریخت و پاشهای شما ...

با گوشت چرخ کرده هم واسه شما کباب درست کردم .. بقیه ش رو هم واسه خودمون  کوکو درست کردم ..که کمی از کباب رو خوردی .

دیگه واقعا دوتامون خیلی خسته شده بودیم .

نه تلویزیون می تونست برامون کاری بکنه و نه اسباب بازیها ..

روسری رو دور کمرت بستی و میگی مامان بیا نانای کنیم ..

شدم همبازی شما و جرات ندارم به هیچ کدوم از دستورات شما نه بگم .هههههههه

همه برنامه ریزهام برای مرتب کردن خونه و یه سری کارهای خونگی به هم خورد ..

ساعت 7/15 شده زنگ میزنم به گوشی همراه بابایی و اعلام وضعیت میکنم ...اما میگه ترافیک هست و توراه خونه .

دومرتبه شیر شیر میخوای .. این دفعه دیگه واقعا از پا در اومدی ...چراغها رو خاموش میکنم و دوتایی تو خواب ناز فرو می ریم .

8/30بود که بابایی اومد و من بیدارشدم .

اما شما تا ساعت 6/20 امروز خوابیدی و وقتی بیدار شدی . گفتی: "دیدی خوابیدما ".

الان شما مهد تشریف دارین و من هم ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)