ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

این چند وقت ....

1391/10/28 12:17
نویسنده : مامان ال آی
466 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم !

من رو ببخش که به حدی درگیر کارهای اداری و خانگی ورسیدن به خورد و خوراک شما شدم که دیگه فرصت نمی کنم بیام اینجا .

البته همش تقصیر من نیست . سرعت نت به اندازای پایین بود که انگاری با نفت کار می کرد .منم واقعیتش حوصله م نمی کشید با این سرعت پایین بیام پای نت .

واما اندر احوالات دختر نازنینم .

روز به روز خانم تر و خوشکل تر میشی . بعضی وقتا که از مهد کودک و اداره بر می گردیم سریع میری سراغ دفتر  نقاشی و مداد رنگیات و شروع می کنی به نقاشی کردن و اعلام میکنی : "دختر خوبی شدم و مامان رو اذیت نمی کنم "

قربوووووووووووون فهم و شعورت که همه چی رو درک می کنی اما بعضی وقتا عمل نمی کنی ....

دیشب برا شام سالاد الویه و سوپ درست کرده بودم ....بابایی هم نان باگت و نوشابه خریده بود ... معمولا نوشابه نمی خریم ... حالا اون روز هوس کرده بودیم ...

شما وفتی نصف نوشابه رو خوردی  درش رو بستی و خیلی جدی به بابایی دادی و با شیرین زبونی گفتی : " این رو از من بگیر ، من نخورم ."

وای من و بابایی از بس خندیدیم ... شما عصبانی شدی ....

الانم خندم میاد .. دختر بامزه من ...عین خودم بامزه ای هاهاهاها ....

راستی یه خبر مهم :

دخترم از یک دیماه 91 داره تو اتاق خودش می خوابه ....

هیچ وقت فکر نمی کردم تو این کار موفق بشم ..

البته اکثر شبا منم مثل همه مامانای دیگه دارم بین دو تا اتاق رو راهپیمایی می کنم .

یه ماموریت کاری برام پیش اومده وباید برم تهران ...

اما نمی تونم شما رو اینجا بذارم . بنابراین سعی ام رو می کنم که سه تایی بریم ....حالا ببینم چی میشه .. الهی به امید توووووووووووووووووووووووووووو.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سارا مان رزا
27 دی 91 17:49

وای مردم از خنده واسه اون نوشابه حتما خورده شکمش باد کرده . ای جووووووووووووووووووووووووون



می بینی سارا جون ........
مامان گیسوجون
27 دی 91 18:03
الهی قربون دخمل نازم بشم با این شیرین زبونیش
پروین جونم اگه می تونی آل آی جونو نیار هم آلودگی زیاده هم وحشتناک پارازیت انداختن
ما که از خونه بیرون نمی ریم مگر اینکه مجبور باشیم


ممنون مونا جوووووووووووووون.
شقایق
29 دی 91 10:26
وای فدای ناناسم بشم من چه شیرین زبون شده ال ای جونم دل واست شده یه ذرههههههههههههدوستون دارم زیادددددددد


عمه فدای دل مهربونت بشم منننننننننننننننن
مامان اسرا واسما
2 بهمن 91 8:26
سفر بیخطر آبجی گلم.
ال جون
3 بهمن 91 22:20
دختر مامان پروین هستی باهمون بامزگی وخوشمزگی الهی فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت شم

هاهاهاها ال جون مشتاق دیدار ....
کوثر
6 بهمن 91 13:37
اخی نازی ....فدا مدات دلکم
خاله امرو داشتیم بامامانو داداش فیلم ال ایو می دیدیم کلی خندیدیم ....
از طرف من ال ایو ببوس خاله جون


مرسی باربی عزیزم ....