ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

وقتی مامان ماموریت بود.....

1391/11/21 7:38
نویسنده : مامان ال آی
851 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین عسل مامان ....

همونطور که تو پست قبلی گفتم ، باید برا کار اداری می رفتم تهران ..

اولش میخواستم سه تایی بریم .. اما بخاطر آلودگی هوای تهران مصلحت شد که شما رو نبرم .

دوشنبه 2 بهمن رفتم و چهارشنبه 4 بهمن برگشتم .

اما هر لحظه به یادت شما و بابایی بودم .

طبق معمول تا ساعت 2 ظهر مهد کودک می موندی و بعدش با بابایی بودی ..

هر وقت با خونه تماس می گرفتم باهام حرف میزدی و من خیالم راحت می شد که حالتون خوبه .

اصلا باورم نمی شد که بتونم چند روز ازت دور باشم . شمایی که هنوز سه سالت نشده .

اما دختر مهربونم من اینقدر صبور بوده که حتی یه بار هم بهانه مامانش رو نکرده و البته باید از بابایی قدردان باشم که سر کارش نرفته و همش با شما بوده و تمام سعی اش رو کرده تا بهت خوش بگذره .

 

دوستتون دارم ....

 

راستی ادامه مطلب رو از دست ندین ها .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ال جون
20 بهمن 91 17:02
الهی من قربون ناناسم برم ماشاالله واسه خودش خانمی شدهکلی بوس واسه ال ای و عمه جون خودممممم
شقایق
21 بهمن 91 23:31
فداش بشم جیگرم چه ناز شده
مامان اسرا واسما
22 بهمن 91 7:28
الهی خاله قربون او ژست گرفتنت بشه عزیزم
مامان اسرا واسما
22 بهمن 91 7:30
مامان خانم دیدی که دخترم هزززززززززززززار ماشالله واسه خودش خانوم شده.قربونش برم
مامان اسرا واسما
22 بهمن 91 7:32
منم همش دلهره داشتم که باباشو اذیت کنه وسط هفته هم بود چون نمیتونستم بیام پیششون بیشتر ناراحت میشدم ولی خدا رو شکر خوب بود.
ال جون
23 بهمن 91 13:21
الهی قربونت برم ازوقتی ندیدمت کلی بزرگ شدی الان خاله ندا پیشت هس کلی از شیرین زبونت تعریف می کنه از خدا می خوام خیلی زود بیان پیشمون
کوثر
24 بهمن 91 19:00
اخی فداااااااااااااااااااااااااااااااااااات


کوثر جون منم نمیدونم از کی شدم عمه ال جون.هههههههههه
مامان صفا
2 اسفند 91 15:03
وای عسیسم چه خانمی شده برا خودش... ببخشید مارو یه مدت نت نداشتم نشد بهتون سر بزنم... دختر قوی و باهوش .. آفرین که تونستی شجاع باشی و دلتنگی نکنی... اما دیگه مامان قول میده تنهات نذاره


دوست خوبم / ممنون .....