ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

یعنی عاشق ددر رفتنی ها...........

1392/3/8 9:33
نویسنده : مامان ال آی
532 بازدید
اشتراک گذاری

 

جمعه تا ساعت 11/30 خونه رو مرتب کردم . بابایی هم  سبد  مخصوص گردش رو آماده کرد .

تا به راه نیفتاده بودیم ، تصمیم داشتیم بریم مکان گردشگری فندقلو .

اما تا رسیدیم به جاده . به به دیدم که بابایی میره طرف آستارا .

ناهارمون رو که کباب بود تو یه پارکی خوردیم / بعدش رفتیم کنار دریا و کلی تو آب راه رفتی و بهت خوش گذشت .

آخر سر هم به بازار ساحلی رفتیم .و بدون اینکه شما دختر گلم کوچکترین اذیتی بکنی . بیشتر بازار رو دید زدیم . یه چیزایی هم واسه شما خریریم .

که لباست رو به محض رسیدن به خونه حموم کردی و پوشیدی . مبارکت باشه خوش تیپ بالامچشمک .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مهدیه
8 خرداد 92 10:59
سلام خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سری بزنین!
شقایق
17 خرداد 92 11:38
الهی من قربون ناناسم برم چه ژستی هم گرفته عسلم
مامان اسرا واسما
26 خرداد 92 11:35
سلام عسل خاله.جایزه تو تو خونه ما جا گذاشتیاااااااااااااااادوستون داریم


اي واي خاله يادم رفته بود.............
negin
26 خرداد 92 12:28
لباستم مبارکه.... شاد باشید آپم
ال ای سفیدبرفی
1 تیر 92 15:22
من فکرمی کردم وبلاگ سیب سبز مال شماست ؟وبلاگ جالبیه .نمی دونم احساس کردم مال اردبیل هستین وساکن تبریز .دخترنازمونوببوسین ومواظبش باشین ویروس عفونی که بچه های من گرفتن مسریه تامیتونین کمتر ببرینش بیرون .ماروز قبل لز بیماری بچه ها رفته بودیم مراسم عزاداری واونجام رفت وامد زیاد بود فرداش بچه ها تب کردن وجوش زدن ... مواظب دختر گلمون باشین.راستی برنامه پارک منظریه چی شد؟


سلام دوست عزيز/
من متاسفانه شما رو نمي شناسم / يعني هيچ آدرسي از خودتن نذاشتين تا بهتون سر بزنم / ببينم چي به چيه هههههههههههه
نه من ساكن تبريز نيستم . از قضيه پارك هم كاملا بي اطلاع
♥متین من♥
7 تیر 92 16:40
سلام دوست خوبم یک لحظه میای وب پسر من عکسشو ببینی واگه دوس داشتی بهش رای بدی ممنون میشم کد 174 پیامک کنید به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست) یه دنیا ممنونم
ال ای سفیدبرفی
8 تیر 92 0:00
سلام .حال ال جان چطور ه . بهتر شده .واقعا بیماری سختی بود .ال ای خیلی نازه اما عکسای جدیدشو پیدا نمی کنم .ببوسینش
علی سفیدبرفی
8 تیر 92 1:24
ممنون خا له .ان شاالله مام موفقیت های ال آی جونوتبریک بگیم .راستش من نمی دونم خصوصی رو کجا باید برم ببینم .مثلا وقتی می گن خصو صی داری یعنی چی وبلاگ علی رو عنوان بندی نکرده بودم ( نه که تازه کاریم بلد نبودم)امروز او مدم اون قدیمی هارو عنوان بندی کنم که دیدم برعکس در میاد مطالب قدیمی میاد اول وجدیدا می ره آخر منم دیگه حو صله ام سر رفت .همون طور ول کردم .شاید فردا پس فردا برشون گردونم همون شکل قبلی (بی عنوان) باز اون از این بهتر بود. راستی عکسای جدید ال ای کدوم قسمتن ؟برم ببینم .دلم براش تنگ شده . راستی ما با خمیر نون پیتزا در ست می کنیم غیر از اون استفاده ی دیگه ای نداریم اون روز دیدم نوشتین نون خرمایی ،برام جالب اومد .برام می نویسین چطور در ست میشه .چند روز ه فقط به خونه تکونی ما ه رمضان و فریز ر می رسم خواربار پاک می کنم .برنج پاک می کنم از فردام میرم سراغ حلوای زنجبیل وشاید نون خرمایی (اگه یادم بدین ) اونقدر خسته شدم که نگو شو هرم میگه ماه رمضون می خوای چیکار کنی یکم از کارارو نگه دار برا رمضان میگم با دهان روزه از صبح تا شب مگه نای پختن وتمیز کردن میمونه .اولا اصلا اینطور نبودم الان خیلی دلم ضعف میره .وبی حا ل میشم
مامان گیسوجون
28 تیر 92 18:28
عزیزممممممممممم همیشه به گردش و خوشی عزیزم ببوس خوش تیپ ما رو خصوصی
کوثرجون
13 مرداد 92 11:03
ایــ ـــول استایـــل ب افتخار دخی خاله دست جیغ سوت هورا
مامان ال آي
28 مهر 92 13:15
سلام عزيزم خوبي؟ ال آي جون خوبه؟ يه نظر خصوصي برات فرستادم
مامان ال آي
28 مهر 92 13:23
عزيزم من از سال 86 اومدم تبريز، اينجا نسبت به اردبيل خيلي راحت ترم چون ميدوني كه ما اهل اردبيل هم نيستيم ( پارسابادي) ،خانواده ام از سال 79 ساكن اردبيلند. نظر من اينه كه مردم اينجا نسبت به اردبيلي ها خيلي هم خونگرم ترند اينجا كه دخترم رو كلاس زبان ميبرم اونجا با مامان بچه ها هم دوست شديم. اگه اينجا بيايين پشيمون نميشي ، فقط اولش يه خورده سخته كه اون هم طبيعيه. راستي عزيزم ما شهرك ياغچيان ميشينيم اگه بيايين نزديك ما خيلي خوشحال ميشيم چون همشهري هم هستيم.