ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

خوشحالی ال ای برای برف..

1392/9/17 14:11
نویسنده : مامان ال آی
808 بازدید
اشتراک گذاری

صبح چهارشنبه  13 آذر ماه 92 هستش ...

ساعت 6 صبح بیدار میشم ..خورشت رو از دیشب آماده کردم .  دو پیمانه برنج  هم گذاشتم خیس بشه .

پس برنج رو بار میذارم ...نماز صبح رو میخونم ...بعدش دوباره بر می گردم تا کیف مهد شما رو آماده کنم

بابایی هم بیدار شد ... رفت طرف پنجره و گفتش خیلی برف اومده برم ماشین رو از پارکینگ در بیارم .

خوشحال میشم وبدو بدو طرف پنجره میرم ...وای خدای من دیشب که هوا خلی خوب و ساکت بود

میدونستم که شما هم خیلی برف دوس داری.. رفتم بالای تختت و به آرامی بوست کردم و گفتم بیدار شو...

 

وقتی چشای نازت رو باز کردی بهت گفتم که : پاشو کلی برف اومد ...

با این حرف من چنان از تختت جستی و پریدی بغلم که قابل توصیف نیست .

بحدی ذوق زده و خوشحال شده بودی  که حد نداره .. 

بردمت جلوی پنجره و خودت هم برف رو دیدی ... 

می گفتی مامان بریم آدم برفی در ست کنیم 

برا دماغش هم هویج تیز بذاریم .

بعد با حرف من قانع شدی که الان بریم مهد .. بعدا میای تو حیاتمون بازی می کنی ...

و شما دختر فهمیدم قبول کردی .. لباس گرمت رو پوشوندم ...و به قول خودت کفش برفت رو هم پوشیدی..حتی دستکشت  رو هم دستت کردی 

جمع و جور کردیم و رفتیم 

شما رو مهد ذاشتیم ..حالا نوبت منه ... رفتم اداره .... بعدش هم بابایی رفت اداره خوش 

این برنامه تقریبا برنامه هر روز ما هستش ..

ظهر خودم آژانس گرفتم و اومدم دنبالت ...

 

از خاله یلدا (مربی مهدت ) وضعیت رفتاریو ویادگیریت تو کلاس رو پرسیدم و ایشون گفتن :

ال آی دختره مودب ، با هوش و ماهیه ... بحدی که داشتم به همکارام می گفتم یعنی کسی هست که ال ای رو دوست نداشته باشه ....

با شنیدن این حرفا خیلی خوشحال شدم ... وهمش منظر بودم بابایی باید خونه و من این موضوع رو به ایشون هم بگم..

 

مرسی دختر گلم  که خوشحالم کردی ..امیدوارم دختری  باشی که همه به و جود نازنینت افتخار کنیم .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان گیسو جون
17 آذر 92 23:24
عزیزم نازنینم ما هم به شما افتخارمی کنیم وقتی مادر به این خوبی و مهربونی باشه معلومه دختر نازشم مثل مامانش میشه الهی شکر دوست گلم خدا رو شکر که دختر ماهت جواب زحمت هات رو به این خوبی می ده بچلونش خدایی ایول و خدا قوت داری از 6 صبح
مامان ال آی
پاسخ
مرسی دوست مهربونم نه بابا اینجوریام نست من از اون ور نمی تونم دیر بخوابم / مجبورم از این ور جبرانی بذارم ههههههه
شقایق
20 آذر 92 19:14
اخ جووووووووووووووووون برف منم برف میخوام اینجاها که برف نمیادفدای ال ای کوچولوی خودمم بشم که مث دختر داییش عشق برف داره
مامان ال آی
پاسخ
سلام خوشتیپ عمه ... حالا که شمام برف دارین ...مگه نه.
مامان گیسو جون
22 آذر 92 19:11
مامان اسرا واسما
24 آذر 92 6:52
سلام آبجی جونم .زمستون تا تموم نشده برو کلاف بگیر سه تا میخوا م برا ال آی جونم لباس خوشگل ببافم
مامان ال آی
پاسخ
نه آبجی نمیخام تو زحمت بیفتی . خودتون هزار جور کار داری ایشالا باشه برا یه وقتی که ترافیک کارت هم کمه . قربونت
شقایق
24 آذر 92 14:51
اره عمه جون بعد از این که این پیام و بهتون نوشتم شبش برف اومد کاش چیز دیگه ای از خدا خواسته بودم
مامان ال آی
پاسخ
آره عسیسم واقعا
مامان گیسو جون
26 آذر 92 16:17
مامان گیسو جون
30 آذر 92 16:53
همه لحظه های پایانی پاییزت ، پر از خش خش آرزوهای قشنگ .. یلدا مبارک
مامان ال آی
پاسخ
مرسی دوست خوبم همه روزهات قشنگ و شاد باد
مامان گیسو جون
3 دی 92 16:21
پروین جون من چطوری می تونم از اون سایت خرید کنم قیمت هاش چطوریه کی حراج داره
مامان ال آی
پاسخ
مونا جونم سلام عزیزم آدرس کلوپ رو برات گذاشتم بیا اونجا بیشتر راهنماییت کنم .