ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

استراحتم کمه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1392/10/5 23:24
نویسنده : مامان ال آی
826 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز از مهد کودک جست و خیز کنان و خیلی با انرژی وارد خونه شدی . بعدش رو مبل دراز کشیدی و گفتی من اول استراحت می کنم بعدش ناهار میخورم (البته شما همیشه ناهارت رو مهد میخوری هاااااااااااا)

وقتی که داشتی  رو مبل دراز می کشیدی می دونی چی گفتی:

اولش فک کردم اشتباهی شنیدم اما بعدش دیدم نه درست شنیدم و گفتی :" امروز استراحتم خیلی کم بوده  سرم درد می کنه اوه.ههههههههههههههه من و بابایی از خنده مرده بودیم . وقتی ازت پرسیدیم چرا استراحتت کم بوده جواب دادین : " بچه های کلاس همش جیر (البته منظورت جیغه ) زدن منم سرم درد گرفته ....بعدش راحت 3 ساعتی خوابیدی ها .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان اسرا واسما
6 دی 92 23:43
الهی
مامان گیسو جون
7 دی 92 0:22
واییییییییی نازم عزیزم قربوت برم شیرین زبون
فرناز - دنیای زیبای من
7 دی 92 12:47
نانین مننننننننننن خدا کمکت کنه که اینفدر استراحتت کمه
مامان ال آی
پاسخ
مرسی خاله فرناززززززز می بینی چقدر این دخملی من خسته س