ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

تعطیلی من و ال آی چطور گذشت ....

1392/10/6 17:17
نویسنده : مامان ال آی
926 بازدید
اشتراک گذاری

دو شنبه 2 دی 1392 بخاطر اربعین حضرت امام حسین (ع) تعطیل بود و ما خونه بودیم .....تا ساعت 11 با نجام یکسری کارها  که تصاویر  ادامه مطلب  گویا هستش  مشغول بودیم

اما دختر نازنینم حوصله ش سر رفت و می خواست بره بیرون ...

بنابراین ساعت 11 رفتیم بیرون . همه جا تعطیل و هوا خیلی سرد بود ... اما آیین شبیه خوانی و احسان ونذری  تو سطح شهر بر پا بود ... یه دوری تو شهر زدیم ...ال آی تو ماشین خوابش برد و برگشتیم خونه ....

اما همونطور که گفتم قبل از رفتن  یه کارایی کردیم .. مثلا با کمک ال آی  جون لوبیا سبز خورد کردیم

 

لو بیا خورد کردن الای

به این جور کارا  خیلی علاقه داره ..... منم یه کارد بی خطر بهش دادم ....

 

کتاب خوندن

بعد از ظهر همون روز  با کتابای مهد کودکش مشغول شد.

عکس

اینا  دفتر  شعر و کتابای ال آی جون هستن که هر ماه یکبار برای ارزیابی خونه میاره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان گیسو جون
7 دی 92 0:19
سلام عزیز دلممممممممم به به دوست گلم فعال شدی آفرین عزیزمممممم ال آی نازم ماشاا... چقدر بزرگ و خوشگل شدی دوست گلم الهی همیشه شاد ببینمتون وای چه کتابهایی باورت می شه ال آی داره این کتابها رو می خونه؟ می بینی چه زود گذشت
مامان ال آی
پاسخ
آره مونا جونم یه وقتایی غش میکردیم برای خط خطی کردنشون می بینی چه زود گذشت .
مامان گیسو جون
8 دی 92 10:58
سلام عزیزم خسته نباشی پروین جونم متوجه شدم اینجوری قیمتاش مناسبتر می شه اما بازم هزینه حملش بالاست خوب من که یه دست دو دست سفارش نمی دم که به قول سپهر می گه تو گونی گونی می خری حالا بگذار بازم یه مشورت با سپهر کنم چون دیشب از دهنش دراومد گفت خودمون اردیبهشت می ریم یه سر و من تا صبح در آسمونها بودم خیلی زحمت کشیدی خیلی ازت ممنونم شما استفاده کردی جنساش خوب بوده ؟ کفشاش چطوره برای بچه ها؟ ببخش خیلی سوال دارما شرمنده
مامان ال آی
پاسخ
به به اگه بری که عالی میشه ههههههههههه آره جنسش خیلی خوبه کفش بچه گانه خریدم خرف نداره همکارم تو ماشین لباسشویی انداخته میگه عین روز اولش شده
حبیبِ محمد
10 دی 92 22:43
سلام میشه دستور درست کردن اون ژلای رول شده رو به ما هم بگین؟ ممنون میشم
مامان ال آی
پاسخ
چشم سر می ز نم بهتون میگم ...