ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 27 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

عکسایی از مهد کودک...

1393/7/23 10:19
نویسنده : مامان ال آی
1,798 بازدید
اشتراک گذاری

تو یکی از روزای شهریور میخواستیم بریم مسافرت ... شب قبلش همه وسایلا رو آماده کرده بودم .

بنابراین من و بابایی از اداره  چند ساعتی زودتر اومدیم دنبالت . 

و شما رو بالباس محلی دیدم"""البته خودت می گفتی فرم پوشیدم """ الهی من قربون اون دهن کوچولوت بشم که یه وقتایی خیلی حرفای گنده ای می زنی ....

وقتی رسیدم مهدتف خانم مربی (خاله شیرین ) شما رو آورد و گفت: اگه بخوام می تونم ازت عکس بگیرم . بدو بدو رفتم و از ماشین  دوربین رو آوردم . اینم از عکسای شما ...

با این لباس داشتی شعر می خوندی .

الهی من قربون اون چشمای معصومت بشم . 

اینم کلاس شما (وقتی 4/5 ساله بودی ) 

اینم دوستت باران جون .

 

پسندها (1)

نظرات (1)

محمد
19 آذر 93 6:34
اونی که واقعا دوستت داشته باشه شاید اذیتت هم بکنه ولی هیچ وقت عذابت نمیده ... شاید چند روزی هم حالتو نپرسه ولی همه حواسش پیشه توئه ... شاید باهات قهر هم بکنه ولی هیچ وقت راحت ازت دل نمیکنه ...