ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

روز ارتباطات !

1390/2/27 12:21
نویسنده : مامان ال آی
405 بازدید
اشتراک گذاری

مامان همه میگن شما(دختر ناز ومهربونم)  روابط عمومیت خیلی بالاست .niniweblog.com

آخه وقتی میریم بیرون باهمه زود جوش میخوری .البته باید دکترهارو فاکتور بگیریم .

امروز  27 اردیبهشت ماه و روز ارتباطات وروابط عمومی هستش.

من هم امروز رو بهانه کرده وبه همه ارتباطاتی ها وروابط عمومیهایی که از وب من بازدید می کنند ،این روز رو تبریک میگم.niniweblog.com

آخه من خودم  یه جورایی با روابط عمومیها سروکار دارم .

آره خوشگل مامان من کارشناس روابط عمومی  فرهنگ وارشاد اسلامی ... هستم .

البته خدمت دوستای گلم هم بگم که من فارغ التحصیل  رشته ارتباطات  از دانشگاه علامه طباطبایی  تهران هستم .

یه کم هم حرفای قلمبه سلمبه بگم دیگه ً!

"روابط عمومی  سر چشمه زلال اطلاعات  وارتباطات است ."

"روابط عمومي ها، پل ارتباطي مردم و رسانه ها با سازمان و مسؤولين هستند."

"هنر روابط عمومي يافتن رمز نفوذ در دلهاست."

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

منصور ساعی
27 اردیبهشت 90 14:49
سلام و عرض ادب. سپاسگزار پیام محبت آمیزتان هستم. امیدوارم که شما هم موفق باشید و روز ارتباطات را به شما هم تبریک می گویم. من هر چه تلاش کردم نتونستم از طریق وبلاگ بفهمم که شما کدامیک از دوستان و همکلاسی های سابق من هستید. آرزوی سلامتی برای شما و دختر نازنینتان را دارم. منصور ساعی
مونا (مامان النا )
27 اردیبهشت 90 15:15
روزت مبارک عزیزم ممنون که به ما سر میزنی. این کاسکه maxi -cosi قیمتش هم 760.000 تومن . البته هم کریر روش نصب میشه هم صندلی بزرگ. خیلی کیفیتش خوبه.حتی اگر بچه خوابش ببره کاملا" خوابیده میشه.
مامان فرشته
28 اردیبهشت 90 11:52
روزتون مبارک سرکار خانم کارشناس
ای جانم خوش به حالم که همچین دوستی دارم
بوسسسسسسسس


وای خجالتم نده .عزیزم.