ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

باورم نمی شد !

1390/2/29 10:58
نویسنده : مامان ال آی
490 بازدید
اشتراک گذاری

ال آی جونم سلام .

دوستای عزیزم که لطف می کنن وبه ال آی من سر می زنن،سلام .

از همه دوستای مهربونم که بابت پست دیروز  با من همدردی کرده بودن هم تشکر می کنم .

دیروز که تو اداره حا ل و روز خوبی نداشتم ، به خاط همین زود به خونه برگشتم .یعنی ساعت 12/30  من خونه بودم .

علیرغم  عدم آمادگی روحی  برای رفتن به جشن تولد  اماده شدیم .از حمامکردن  دختر نازم بگیر تا...

ابس خسته (روحی ) بودم .بعد از حمام  که میخواستم ال ای عزیزم رو بخوابونم .خودم هم خوابم برده بود.

که یه هویی با صدایی بیدار شدم .

اره ساعت 2 بود وبابا یی هم برگشته بودن .

زود رفتم سراغش .در رابطه با ماشین سوال کردم .

آخه همه می گفتن  دو سه روز طول میکشه تا از پارکینگ پس بدن .

اما چون به اصطلاح (خلافی ماشین )  صفر بود ، به خاطر همین دیروز ماشینمون رو پس دادن .

امرو زهم می ریم  تبریز و.... هورا هورررررررررررررا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سحر
29 اردیبهشت 90 11:29
سلام خدا رو شکر امیدوارم خوش بگذره
مامان فرشته
29 اردیبهشت 90 11:58
الهی صد هزار مرتبه شکر خوش بگذره عزیز دلم بوسسسسسسس
مامان فرزانه
29 اردیبهشت 90 15:11
سلام عزیزم وافعا خیلی بد می شه خوش بگذره تبریز سوغاتی یادت نره: پیش مام بیاین
رعنا (مامان سیما)
6 خرداد 90 8:59
سلام مامان ال آی تبریزی هستی؟اگه جوابت بله هست که ما همشهری هستیم
مامان شیدا
7 خرداد 90 0:54
سلام پروین جونم خوبی؟ ال آی جونم چطوره؟خوشحالم که مشکلتون حل شدبوسسسسسس


مرسی شیدای عزیز .