ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

خبرهای خوب!!1

1390/4/25 9:29
نویسنده : مامان ال آی
455 بازدید
اشتراک گذاری

نازنازی مامان سلام .

با خبرهای خیلی خیلی خوب اومدم پیشت.niniweblog.com اول از همه از همه دوست صمیمی یام که با پست "مامان غمگین " همدردی کردن تشکر می کنم و بابت کامنت های پر مهر شون مرسی می گم.

عزیزیم امروز اومدم از اتفاقات خوشی که برا مون اوفتاده وقراره بیفته بگم .

خدارو شکر خاله عالیه و عمو ناصر به سلامتی از مکه مکرمه برگشتن.

دیگه اینکه دیشب من قرار بود برم عروسی . آماده شدم و سه تایی رفتیم به طرف تالار . قرار  نبود شما رو ببرم .

ولی وقتی دم در تالار رسیدیم حیفم اومد تو رو نبرم  بنابراین به پیشنهاد بابایی   (برای چند دقیقه )من وتو با هم رفتبم .niniweblog.com

اولش مات ومبهوت نشسته بودی ( البته روی میز ) اما بعدش گذاشتمت پایین و با اون کفشای سوتیت راه رفتی .  رفته رفته دور موتورت تند می شد  واز من فاصله می گرفتی .منم همش دنبالت بودم .یه چند دور سالن رو گشتی .   niniweblog.comموقع پذیرایی  میوه اینا شد .توهم که موز وخیار خیلی دوس داری . من برات موز خورد کردم وخوردی وخودت هم خیار برداشتی ونوش جون کردی .niniweblog.com

راستی یادم رفت بگم .عروسی همکارم بود .

دیدم داری خیلی شلوغ  وغیر قابل کنتر میشی ، طی هماهنگی  تلفنی  با بابایی شما رو  پیش با با بردم .

وباهم برگشتین خونه .ساعت 10/30 بود که بابایی زنگ زد وگفت برای برگشت یه فکری برای خودم بکنم چون الی جونم خواب بود.

خبر خوش دیگه ای که تواین هفته برامون اتفاق افتاده سفرم به مشهد مقدسه .فردا ( سه شنبه ) میرم مشهد ...آخ جون .niniweblog.com

تا جمعه اونجام . از این بات خیلی خیلی خو ش به حالمه . niniweblog.com

 

البته برای ماموریت اداریه .  niniweblog.com

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرشته
20 تیر 90 13:54
پروین جونممممممم خیلی برات خوشحالم گلم
برای من یادت نره دعا کنی
ممنون بوسسسسسسس


حتماعزیزم
مامان صفا
20 تیر 90 23:43
سلام عزیزم خیلی خوشحالم.. خیلی خوش به سعادتون
التماس دعا داریم من و نی نی و بابایی
الی نازتو می بوسم
مبارک موهاش بهش میاد..


ممنون عزیزم .چشم
خاله
21 تیر 90 0:47
عزیز دلم من و دختر خاله ها رو فراموش نکن التماس دعا


چشم خاله جون.دوستون دارم.