ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

عسل مامان!

1390/4/29 9:57
نویسنده : مامان ال آی
558 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

سلام نازنازی مامان !

خوشکلم اینقدر شلوغ شدی که غیر قابل توصیفه!

هر چیزی  که می بینی  با انگشت اشاره کوچولت نشونش میدی وهمش میگی "اونی اونی "! وتا بهش نرسی  این حرف رو تکرار میکنی ویه کوچولوهم گریه ؟

niniweblog.com

همه چی رو بهم میریزی از کابینت ها گرفته تا دراور  لباس خودت ، قفسه کتابها ، اسباب بازیهات .niniweblog.com

مامانی تصور کن خسته وکوفته از اداره بر می گردم اما تو جیگر مامان !

من از این ور مرتب میکنم وشماهم از اون ور بهم میرزیزی !niniweblog.com

وای خدای  من ، نیم کیلو سبزی  خوردن خریده بودم ، تا من اون رو پاک کنم یه شبانه روز وقت برد.

چون هروقت میخواستم  بساطم رو پهن کنم  شما قبل از من حی وحاضر می شدی!

آخرش هم  روی اجاق گاز  هول هولکی   یه کاریش کردم .

ولی بی انصافی از باهوشی وخوشمزگیت نگم.

وقتی به بعضی از وسایل ممنوعه نزدیک میشی ، وازبس من و بابا "نه" گفتیم ، خودت پیش اونا میری (البته گاهی وقتا) دست نمیزنی ومیگی نه!نه!niniweblog.com

مثل همیشه دوست دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان تارا - سارا
29 تیر 90 10:22
سلام دوست عزیز .در قسمت دپارتمان در بخش مسابقات-مسابقه نی نیه شگفت انگیز برگزار شده اگر دوست داشتید به تارا با کد 104 رای بدهید. از طریق ارسال کد با تلگراف نی نی وبلاگ به مدیریت. و چون به 5 نفر میشه رای داد اگر دوست داشتید به دوستهای تارا با این کدها هم رای بدهید 27-110-99- 20
هدي جون
29 تیر 90 13:57
سلام حالتون خوبه ؟؟؟ ميخواستم اگه ميشه به من راي بدين كد من : 128
مامان شیدا
30 تیر 90 0:06
سلام پروین جونم بچه ها همینن دیگه شلوغ اما شیرین بوسسسسسسسس
مامان اسراواسما
30 تیر 90 0:13
جیگر الهی من فدات شم
مونا (مامان النا )
30 تیر 90 20:39
سلام عزیز خاله
خیلی وقت بود ندیده بودمت! به هر حال شرمنده! اما تو این مدت خیلی خانم شدی
خوشگل خاله میبوسمت


مرسی خاله مونا لطف دارین
شقایق
30 تیر 90 21:18
قربون شیطون کاریات برم ال ای جون بوسسسسسسسس.


ممنون شقایق جون
مامان هانیه سادات
1 مرداد 90 9:37
سلام عزیز دلم. ممنون که به وب هانیه جون سر زدی.خوشحالم از اینکه با دوست خوبی مثل شما آشنا شدم.
ال ای خیییییییییییییلی نازه.مراقب خودت و ناناز خاله باش.
بووووووووووووووووس.


مرسی .خانمی.
کوثر
1 مرداد 90 16:24
وااای چه نینی خوکشله نازی مامانیش معنی ال آی چیهاسک خیلی خوبیه
کوثر
1 مرداد 90 16:34
راستی اگه باتبادل لینک موافقید بهم بگید لطفا
مامان شیدا
2 مرداد 90 15:45
عزیزم رمز رو برات تلگراف زدم
مامان ال آی
2 مرداد 90 20:14
عزیزم رفته رفته شلوغتر هم میشن
مامان صفا
2 مرداد 90 20:44
سلام عزیزم
خوبین؛ زیارتتون قبول؛ ببخش مرتب سر نمی زنم این روزا زیاد پشت کامپیوتر نمیام؛ خیلی خوبه شیطونی هاش نشون دهنده ذهن باهوش و کنجکاوش ؛البته خوب دیگه شما ... خدا حفظش کنه واستون


مرسی عزیزم شما همیشه لطف داری