ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

بدون عنوان

1390/5/13 10:55
نویسنده : مامان ال آی
417 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل مامانی !

مامانی امروز سیزدهم  مرداد ماه هست. شما امروز با بابایی رفتین سر کار .

آخه کسی نبود شما رو پیشش بذاریم . ازبس مرخصی هم گرفتیم دیگه جایی برای مرخصی من و بابا نمونده.

به خاطر همین بابا جون شما رو با خودش می بره فرستنده رادیویی.

منم بعد از اینکه به خونه برگشتم ، بایستی ریخت و پاشهای شمار و جمع وجور کنم .

قراره اگه بابایی رو زیاد اذیت نکنی  بیشتر پیشش باشی تا من به کارهای خونه هم برسم .

راستی پنج سال پیش  در همین روز  من وبابایی سر سفره عقد نشستیم.

من این رو رو به بابای مهربون  تبریک میگم .

 

 

من وبابایی هر کدام از یه استان دیگه و شهر  دیگه ای هستیم . که تو اردبیل با هم آشنا شدیم و فعلا هم اینجا زندگی می کنیم . چون فعلا  کار هر دوتامون تو این شهر هستش.

اما بابایی میگه من آینده ام متعلق به این شهر نیست . تا ببنیم چی پیش میاد.

بابا جون مهربانترین همسر ، دوست  وپدر روی زمین هست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان اسراواسما
13 مرداد 90 11:07
امیدوارم سالهای سال با خوشبختی درکنار هم باشین ودختر گلتون رو بزرگ کنین
مامان جگر گوشه ام
13 مرداد 90 11:57
سلام هزار ماشاا.. چه دختر نازی دارین،منم دوست داشتم اسم دخترم ال ای باشه که نی نیم پسر شد،به ما هم سر بزنید،اینم واسه ال ای جونم
مامان صفا
13 مرداد 90 19:23
سلام خوبین خوشین، یعنی شما هم تبریزی نیستین.. ترکی بلدین !آخه سخته اینجا کلا زبون متفاوت... البته من متوجه می شم عکسای جدید الی جون هم خیلی ناز بودن.. همیشه کنار هم خوش باشین
مامان ال آی
18 مرداد 90 0:37
سلام عزیزم . تبریک میگم . امیدوارم همیشه خوشبخت باشین
مامان فتانه
19 مرداد 90 14:18
امیدوارم سالهای سال با خوشبختی درکنار هم باشین ودختر گلتون رو بزرگ کنین
این هم برای ال ای جون


ممنون مامان فتانه جون.
مامان آنیسا
20 مرداد 90 22:50
سلام عزیزم
مبارکه
انشاا... به پای هم پیربشین


مرسی عزیزم.
میسا
10 شهریور 90 23:16
سلااام
به به سالگرد ازدواجتان مبارک. بازم تبریک میگم. عشق خدا همیشه جاری در قلبها و زندگی تان



mer30