ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

گریه هایت

1389/11/28 14:58
نویسنده : مامان ال آی
447 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین مامان وقتی نی نی بودی چهار ماه تموم گریه کردی !

منم که اینجا غریب بودم ودست تنها .باگریه های تو وهم پای تو اشک می ریختم.

اصلاً با خواب روزانه میونه ای نداشتی .در یک شبانه روز کمتر از ۱۵ ساعت میخوابیدی ودرحالیکه نی نی های هم سن شما تا ۲۰ ساعت هم میخوابیدند.

از ماشین سواری خوشت نمی آمد.برعکس اکثر نی نی های دیگه ، که تو ماشین می خوابیدند.ولی شما فقط گریه میکردی .

تازه هر سه روز یه بار پی پی میکردی !؟

اولا شیرمنو نمیخوردی ومن از اینکه به تو شیر خشک بدم خیلی خیلی ناراحت می شدم

بنابراین سعی میکردم شیر خودمو با شیشه شیر بهت بدم.

                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا
26 بهمن 89 15:24
سلام خانمی می بینی چقدر سخت بچه ها بزرگ میشن پسرهای منم هر دو از 6 ماهگی خیلی منو اذیت کردند


ممنون از همدردیتون.
مهرنوش
26 بهمن 89 16:07
سلام...
واي ي ي
چي كشيدي تا بزرگ شه اين دخمله...
ام به 1 سالگي كه برسه ديگه خيلي خوبه (از تجربه ديگر دوستان)
به منم سر بزن .
با تبادل لينك موافقي؟!


سلام مهرنوش عزیر آره موافقم .من لنکتون می کنم.شما حتما این کارو بکننین.
بهزاد
1 دی 92 15:09
سلام ميشه بگيد مشكل خوابش از چي بود؟ دختر منم همين مشكلو داشت. اونم اسمش الاي هستش
مامان ال آی
پاسخ
سلام دختر من تا اتمام 4 ماهگیش اذیت م ی کرد و خیلی گریه علتش هم عدم تکمیل دستگاه گوارشیش بود . دل درد شدید داشت .