ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

پایان ماه رمضان !!

1391/5/31 18:28
نویسنده : مامان ال آی
362 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آخرین روزماه مبارک رمضانه ....

یه ربع پیش TV عید فطر اعلام کرد...اما من دیگه خسته شدم .. ازبس همه روزهای خوبمون رو در تنهایی سپری می کنیم ..

شرایط شغلی بابایی دیگه واقعاً خسته م کرده ...هر کاری می کنم نمی تونم باهاش کنار بیام ....

مثلا امشب شب عیده و فردا هم خود عید .. اما من و شما باید همش تو خونه حبس باشیم ..

من از خونه موندن ابایی ندارم .. اما از اینکه بابایی پیشمون نیست اعصابم خورد میشه .

بابایی عصر امروز رفته و فردا شب بر میگرده ...

چه فایده که بهترین لحظات زندگیمون رو با شمردن تعقیب  عقربه ها و ثانیه های ساعت طی می کنیم که کی ساعت به اون لحظه ای برسه که ما میخواییم .

نازنیم ...امروز عصر خوابیده بودی ! وقتی بیدارشدی و بابایی رو تو خونه ندیدی !!گریه کردی و بهونه گیری ..

به همین دلیل با اینکه کمتر از یک ساعت به افطار مونده بود با هم رفتیم بیرون و برگشتیم ...

هر وقت اینجوری دلم پر میشه ... می ترسم که نکنه ناشکری  به حساب بیاد و زود خودم رو جمع وجور میکنم که مهم سلامتی مونه ... مگه نه دخمل گلم !!!

به هر حال این روز رو به شما دختر گلم و همه دوستای نازنینم تبریک میگم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سارا مامان رزا
29 مرداد 91 9:42
ای جونم. عیدتون مبارک. باشه مامانی دیگه سخت نگیر همه اینا میگذره. به فکر فردا باش که روشنه
مامان گیسو جون
30 مرداد 91 12:49
خصوصیداری عزیزم عیدتون هم مبارککککککککککک
عمو میسا
30 مرداد 91 17:57
سلااام سلااام جیلی کوشولوووو.
وقتتون پر از خیر و نیکی
ببین داره می خونه: قشنگه ردپای عشق بیا بی چتر زیر برف....
عشقه که اساس زندگیه. عشقه که زندگی رو محکم نیگه میداره. تمام این بودن یا نبودنهای زندگی ما آدما واسه چیه؟ واسه اینکه چرخ زندگی همیشه در حال حرکت باشه. اگه دقت کرده باشی، یک پیانو دارای دکمه های سفید و سیاه هستش اگه فقط یه رنگ سفید یا سیاه بود زندگی ریتمش یکنواخت میشد. اما با بودن این تضادها با بودن این بالا پائین ها زندگی نواخته میشه آهنگش

دلنشین میشه، مثل یک پیانو که با زدن دکمه های سیاه و سفید با هم طنین آهنگش زیباتر میشه. گاهی در کنار هم نیستیم تا معنای بودن رو بفهمیم. و این زیبایی کاره که باعث میشه شکرگذار باشیم.
میتونیم زندگی رو به جشن بزرگی تبدیل کنیم. تمام لحظه هاشو.
توی یه فیلمی دیدم که آقاها که خونه نبود، زنش واسه دو روز بعدش نشست یه فکری کرد یه خلاقیت:
کاغذ آورد و اونهارو به شکل فلش درآورد.فلشهای زیاد و رنگی. زنش میدونست که مثلا" فردا میاد شوهرش. پس آورد فلشهارو از دم در خونه گذاشت تا جایی که ناهار می خوردن. آگه شما بودین با همچین صحنه ای روبرو میشدین چیکا میکردین؟ مسیر فلشارو میرفتین با حیرت و شگفتی به هر حال انتهاش میتونست هر چیز غیر منتظره باشه... یه غذای خوشمزه یا خیلی طرفندها
پس این ما هستیم که زندگی مون رو به جشنی ساده ولی عاشقانه تبدیل کنیم.
فیلمی شد واسه خودش. و هههههه
کلا" فیلم نامش الان نوشته شد :ِ کمی خلاقیت و عشق یه همین سادگی.


اوه اوه .. چه خبره باشه آقا تسلیم هههههههه

مامان مهسان
30 مرداد 91 20:10
سلام عزیزم خوبی ال ای جونم خوبه عیدت مبارک .من ومهسانم همین مشکلی که تو داریو داریم با اینکه شغل شوهرم ازاده ولی هیچ وقت خونه نیست الانم سه ساله ما یه مسافرت نرفتیم از مهد رفتن دخملیت راضی هستی؟از پوشک گرفتیش؟ میبوسمتون
مامان اسراواسما
31 مرداد 91 18:24
سلام عزیزم!نازی خوب همه این مشکل رو دارن مگه نمیبینی تابستونا همیشه کمبود احمدی دارمزمستونش من کار میکنم واون وقت آزاد زیادداره تابستونم برعکس.زندگیه دیگهههههههههههههه


احمدی ههههههههههههه