ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

شیرین زبونیای عسلم :

1391/7/17 9:43
نویسنده : مامان ال آی
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل گل مامانی :

اول یه گلایه ای ازت بکنم و اون اینکه ؛ من هربار که پست میذارم ، دقیقا برعکسش برامون اتفاق می افته .. اگه ازت تعریف وتمجید کنم بد اخلاق میشی ... اگه از دستت ناراحت بشم و ازت گلایه کنم .. خوش اخلاق و منظم و مهربون می شی ..

مثلا یه هفته است که با گریه میری مهد کودک . و صبح به محض بیدار شدن میگی :" من مدرسه نمیرما ."

دیروز با گریه تحویل کمک مربی دادمت ... و حالم گرفته شد .

جالب اینجاست که ظهر که اومدم دنبالت تا بریم خونه ، با جدیت به من گفتی :" آخه چرا نذاشتی من هروش (ورزش ) کنم ".. نگو شما با خانم مربی  مشغول بازی و ورزش بودین هههههههههه.

نصف شب (ساعت 4 صبح ) بیدارشدی .. هی بهت میگم مامان بخواب .... می ری تو فکر و جواب میدی : "آخه من که مامان نیستم ." .. موندم چه توضیحی بدم و از روش میگذرم .

در ادامه میگم : شبه باید بخوابی .در جوابم میگی :" مثل موی ال آی " سیاهه.الهی من قربون  اون هوشت برم .

دیشب ماشین گردی می کردیم و خیلی گذرا یه کبابی رو دیده بودی ، همش می گفتی :" بابا برام کباب بخر بخورم " جای پر ترافیک بود . جاپارک هم وجود نداشت ، بنابراین رفتیم و نگه نداشتیم اما تا خونه برسی همش گفتی : آخه چرا واسه من کباب نخریدیییییییییییییی من بخورمممممممممممممم."

درسته که کباب دوست داری ، اما خوب خوردن زیادش هم واست خوب نیست .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پریسا
16 مهر 91 15:55
سلام ال آی خانم حالا اینا که مامانی گفتن تعریف و تمجید بود یا.... نه فکر کنم میخواستن از دخملشون تعریف کنن. دخمل ناز و مهربون که بد اخلا ق نمیشه.
مامان پریسا
16 مهر 91 15:57
سلام مامانی ممنون که بهمون سر زدید. اگر دوست داشتید بیشتر با هم دوست بشیم بهم خبر بدید.ما منتظر دوستان خوبمون هستیم