ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

شعر خوندن ال آی ...

1392/3/9 16:22
نویسنده : مامان ال آی
1,286 بازدید
اشتراک گذاری

بخاطر روز پدر رفته بودیم  آستارا . تا سه تایی پیش هم باشیم و خوش باشیم . شب قبلش با دو تا شاخه کل رز آبی و قرمز به همراه کادو روز پدر رو به بابایی تبریک گفتیم .

کادو رو شما دختر نازنینم به بابایی دادی و البته خودت هم کاغذ کادوش رو پاره پوره کردی .

 

اما شما دختر گلم :

حدود 10 تا شعر رو کامل بلد شدی و همش من و بابا رو با صدای نازت مشغوا می کنی . یه نمونه از متن شعرت رو برات میذارم .

دویدم و دویدم به اتویی رسیدم

گفتم چه دم درازی

میای بریم به بازی

اتو دمش رو تاب داد

بدش با ناز جواب داد

خطر داره بازی به من

نشو تو هم بازی به من

یه چش دارم چراغه

تنم همیشه داغه

پف می کنم / پیرهنتو صاف می کنم و...

چند تا شعر ترکی هم بلدی که اونم با لهجه خاص و شیرین خودت می خونی .

 

 

ال آی خوشکله

الی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)