ال آی ال آی ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
ائلمانائلمان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

@برای دخترم ال آ ی جوووونم :-) :-)

ما اووووووووووووومدیم

1392/9/7 8:47
نویسنده : مامان ال آی
590 بازدید
اشتراک گذاری

سللللللللللللللللللللللللللام دوستای گلم 

سلام دختر نازنینم 

امروز دیگه اومدم .... ببخشین که دلواپستون کردم ... مخصوصا مونا جونم ... شرمنده  که نگرانت کردم 

راستش نمیدونم چطور و از کجا شروع کنم . 

یه مدت دختر نازم  بد جور لجباز شده بود و اذیتش بیشتر شده بود ... 

 

اما تقریبا از هفته اول مهر میرم باشگاه . و ایروبیک و پیلاتس کار می کنم . واقعا خیلی خیلی حالم خوب شده . حتی 3 کیلو و یک سایز هم کم کردم .هوررررررررررررا

دختر نازنینم هم هزار ماشاالله واسه خودش خانومی شده  .

یه وقتایی با من میره باشگاه و وقتی خونه بر می گردیم  همش ادای من  و مربی رو در میاره . عین مربی ما میگه " دم ، بازدم" و جالب اینکه ، با لحن  خود مربی میگه .

 مامان قربونت برم یه مدتی هم گیر داده بودی که " خونمون خوشکل نیست " و یه خونه دیگه بریم .

بابا ی مهر بون هم یه چند هفته ای دنبال خونه گشت و خونه خودمون رو هم بنگاه گذاشت ... اما فعلا منتظریم بینیم چی میشه ....در همین حال که دنبال خونه مناسب بودیم .... یه اتفاق جالب افتاد.... معمولا وقتی من و بابایی نماز می خونیم توهم چادرت رو میذاری روسرت و میای  با ما نماز میخونی . آخر نماز هم یاد گرفتی که دعا کنی و از خدا میخای که مامان و بابای الای و خود الای مریض نشن ..یه روز بهت گفتم ، دعا کن خونه بزرگتر بخریم و شما دلبندم جواب دادای " نه خدا اونو قبول نمی کنه "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یه خبر دیگه اینکه : دیروز تو مهد کودک بهت یونیفورم  داده بودن.  خدا میدونه با چه ذوقی اومده بودی خونه ....

خودت لباست رو تو آویز گذاشتی و تو کمدت جا دادی.

امروز صبح هم به عشق اون لباست بیدار شدی و خودت خواستی که موهات رو خرگوشی ببندم .

صورتت رو هم شستم و مانتو و شلوارت رو هم پوشیدی . و شاد و و خوشحال راهی مهدت شدیم .

 راستی من و بابایی از اول با هات فارسی صحبت کردیم اما خودت هم ترکی رو کامل یاد گرفتی و خیلی شیرین تر صحبت می کنی .

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان گیسو جون
5 آذر 92 17:36
سلامممممم عزیزم وای چه خوببببببببب که اومدی بابا ورزشکار مانکن خوش به حالت چه خوب ای جانم دخمل طلامون از اول هم خانم بود مامان خانومی ان شاا... هر چی خیره پیش بیاد براتون ای جانممممم چه بامزه شده من چقدر دلم می خواد گیسو ترکی یاد بگیره نمی دونم چطوری خودم یه کم بلدم اما باباش نه راستی پروین جونم اون سایته مال کیه؟ تو اومدی پیشم یا من اشتباه گرفتم؟